Help me 24 bollen wol winnen! |
Reageer | Pagina 123 4> |
Autheur | |
Joyce
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 26 November 2013 om 10:51 |
Hallo allemaal!
Zoals sommigen van jullie weten ontwerp ik haakpatronen. Nu doe ik mee aan een designwedstrijd van AmigurumiPatterns.net en als ik win, krijg ik 24 bollen Drops. Ja, dat zijn er heel heel veel! Ik zou echt een jaar lang geen wol meer hoeven kopen, hoe geweldig is dat? Daarom wil ik jullie vragen of jullie misschien op mij zouden willen stemmen. De ontwerpen die ik ingezonden heb staan hieronder. Het thema van de wedstrijd was dieren met een beroep. Stemmen kan op deze website: http://amigurumipatterns.net/designcontest/vote ( Het stemmen op de website is trouwens een beetje omslachtig, je moet eerst 5 ontwerpen kiezen, daarna kun je je stem pas bevestigen. ) Als tegenprestatie ga ik als ik win een superpakket met AL mijn haakpatronen (dit zijn er 161!) verloten onder iedereen die op mij gestemd heeft. :) Als je gestemd hebt, zet je het dan in een berichtje hieronder? Zo weet ik of je uiteindelijk meeloot voor het superpakket of niet. Alvast heel erg bedankt!! Groetjes, Joyce PS: alle patronen die ik ooit heb gemaakt staan trouwens hier: www.vliegendehollander.etsy.com |
|
lollibol
Hobbyguru Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb gestemd!!!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
madebyhome
Groupie Lid sinds: 13 April 2013 Status: Offline Points: 91 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb gestemd
|
|
liefs madebyhome
http://made-by-home.blogspot.nl/ http://www.etsy.com/nl/shop/HandmadeByChantal |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2353 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn stem heb je inmiddels.
Vooral je kreeft vind ik heel erg leuk! Succes, ik hoop dat je wint.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
iepie
Duizendpoot Lid sinds: 21 September 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 309 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook gestemd op jouw ontwerpen (en ook op de kerstmuizen van mc jewelry, kon het mooi combineren zo). Je kreeft is echt heel cute.
Je maakt leuke patronen! |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi heb op je kreeft gestemd
|
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb gestemd, veel succes
|
|
Joyce
Duizendpoot Lid sinds: 02 December 2012 Locatie: Nijmegen Status: Offline Points: 112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dankjulliewel, allemaal!
Stemmen kan trouwens nog t/m 30 november. |
|
Lobke22
Newbie Lid sinds: 28 December 2012 Status: Offline Points: 28 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wauw, die van jou zijn wel verreweg de leukste! Lijkt me een hele eer om te maken! Ik heb in ieder geval ook gestemd :D
|
|
Ella
Newbie Lid sinds: 29 Oktober 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook gestemd!!!
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
gestemd, je maak mooie dingen hoor, echt heel leuk
|
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook ik heb gestemd. Ik heb ook gelijk gekeken op je link met al je ontwerpen, maar die zijn echt ontzettend leuk en ook erg gevarieerd.
|
|
Joyce38
Duizendpoot Lid sinds: 21 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 364 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ook gestemd!
|
|
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ga ik ook onmiddellijk doen. De kreeft is super !
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb ook gestemd
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stem nooit op iemand omdat ik die ken, maar op datgene wat ik ook het mooiste vind. Deze keer heb dat ook gedaan en ik vond die drie van jou het mooiste :-) Dus toch op jou creaties gestemd.
|
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
ach iemand een keer helpen kan geen kwaad, het iemand gunnen ook niet, ze heeft mooie dingen gemaakt dus dat is prettig, maar al had ze oer lelijke dingen gemaakt had ik nog op haar gestemd, soms kan je iemand blij maken met een beetje hulp, misschien niet altijd correct maar ach wie zal het boeien
|
|
Yobsje
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1408 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook gestemd, wat een mooie ontwerpen maak je.
|
|
Groet,
Yobsje |
|
inge.v
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2268 |
Post Options
Thanks(0)
|
gestemd! De kreeft is geweldig!
|
|
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb op jou kreeft gestemd. gewoon omdat ik hem geweldig vind.
en ook op de kerstmuizen van mc jewelry
|
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina 123 4> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |