gebreide bivakmuts |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 Oktober 2013 om 10:38 |
Heb de laatste dagen zowat het hele internet afgestruind volgens mij, maar ik kan nergens een patroon vinden voor een gebreide bivakmuts. Heeft iemand van jullie er misschien een, wel graag in het nederlands, het is voor mijn moeder en die kan geen Engels lezen (praten trouwens ook niet)
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Prideke
Hobbyguru Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op garnstudio ook niets te vinden? Volgens mij stond er vroeger in de hemabreiboeken zo'n patroon maar die heb ik niet digitaal helaas.
|
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Post Options
Thanks(0)
|
Binnen 5 minuten googlen vond ik:
http://www.eindhoven-in-beeld.nl/picture/number21576.asp http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=58&d_id=22 Succes ermee. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
Petra T.
Hobbywonder Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 736 |
Post Options
Thanks(0)
|
En nog 2:
http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=116&d_id=26&lang=nl http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=s22&d_id=38&lang=nl |
|
Geduld kun je oefenen.
|
Liana
Duizendpoot Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
Post Options
Thanks(0)
|
Deze kan je gratis aanvragen
|
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij drops design staat een mooie witte nr.WW-031 ,heb hem al zelf gebreid is leuk
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beetje late reactie van mijn kant. De mutsen van drops zijn te dik of te klein volgens mijn moeder waar het patroon voor bedoeld is. Die van wolboetiek is ook te dik. Ze is nogal veeleisend de laatste tijd
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Petra T.
Post Options
Thanks(0)
|
En die van Eindhoven (de eerste)? Dat is een mannenpatroon op naald nr. 3.
|
|
Geduld kun je oefenen.
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In één van de mails die ik je gestuurd heb staan twee bivakmutsen voor naald 2,5, uit oude Hemaboeken. Ze moeten op naalden zonder knop, maar je zou het patroon altijd wel kunnen aanpassen voor twee naalden en dan een onzichtbare naad maken met gewoon naaigaren.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt is het een patroon voor een kind ?
zo ja zou je mij het breipatroon dan willen sturen ? alvast bedankt |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb je twee mails met mutsen gestuurd, maar ik weet niet of er kindermutsen bij zitten. Ik zocht oorspronkelijk een hele tijd geleden naar warme mutsen voor op de trekker en naar zogenaamde Russenmutsen. Voor een kind heb je eerder mussenmutsen nodig. Maar met dunnere pennen kom je een heel eind. je kunt een muts dan twee keer maken en aan elkaar zetten en dan kunnen ze ze aan twee kanten dragen. Da's ook warm.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt heel erg bedankt. er zit geen kindermuts bij jammer genoeg,
maar ik heb ondertussen al een paar ideeën opgedaan |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was een beetje duf; omdat het hier om volwassen mutsen ging, vergat ik in de map Kinderen, breien te kijken, daar zitten wel kindermutsen in. Ik zal een verwijzing in de map mutsen zetten, wat een mutserig gedoe van me.
|
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg één mailtje terug, omdat ik spam stuur, het is npog steeds mis bij Joepie Sie.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt Magtelt.
ik heb ondertussen het deel bivak bijna klaar, nu het deel muts nog. |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je de andere twee mails ontvangen? Ik kreeg de melding dat er één met wanten terug is, omdat dat spam is, maar in de map Verznden mails staan ze wel alletwee, ik krijg een punthoofd van UPC.
|
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb 1 gekregen met een prachtige muts en wanten
|
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het nog eens geprobeerd, het waren leuke kindermutsen.
|
|
wat rozengeur. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem, heb je de patronen van Magtelt, via mij, binnen? Zo niet, dan is er iets met jouw mailadres. Ik hoor het graag.
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
Gelukkig is er niets mis met mijn E-mail ,en heb ik prachtige patronen gekregen. wat lief dat jullie dat zo samen hebben geregeld.
heeeeeeeel erg bedankt |
|
oant Sjen
|
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |