patroon Marianna 140-3 |
Reageer |
Autheur | |
Jannie
Newbie Lid sinds: 09 December 2013 Locatie: Monnickendam Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 09 December 2013 om 19:52 |
Aan het einde van de beschrijving van het patroon staat: trek de draad aan. Welke draad is dat precies? Wie kan mij precies uitleggen wat er bedoeld wordt met: rijg in het midden een draad door de binnenste steken, trek deze aan en zet vast. Mij is het niet duidelijk om welke steken het precies gaat. Kan iemand mij verder helpen?
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ook goedenavond!
een soort strik effect ofzo! in t middden van iets moeet je een draad rijgen , aantrekken en vastzetten |
|
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
het zou handiger zijn als je wat meer op schrijf, is het een trui, vest of sjaal, als ik het nu lees denk ik dat het een plooi moet worden, hier kan ik echt niks mee, wij hebben niet alle patronen thuis, dus iets meer opschrijven aub, dit is niet kattig bedoeld hoor
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(1)
|
Zou die draad doorrijgen i.p.v. afkanten zijn zoals je wel aan een teen van een sok doet ??
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dat dacht ik ook ,mutti
|
|
Jannie
Newbie Lid sinds: 09 December 2013 Locatie: Monnickendam Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
bedankt voor de reactie, ik ga het proberen.
|
|
Jannie
Post Options
Thanks(0)
|
Het patroon is van een omslagdoek die met verkorte toeren wordt gebreid. Er ontstaat een halve cirkel als het ware. De laatste regels van het patroon gaan over de afwerking, wat te doen met de draad e.d.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |