Sturen/maken jullie Kerstkaarten? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
omajan
Hobbyguru Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 December 2013 om 07:35 |
Ben benieuwd of jullie in deze digitale wereld nog gewoon kerstkaarten sturen en misschien zelf maken.
Ik maak wat zelf en koop er wat bij. Zal kijken of ik vanavond foto kan plaatsen, ga nu werken. Groetjes Omajan |
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stuur ook nog kerstkaarten met de handgeschreven.
Werk ze Omajan |
|
lianne M
Duizendpoot Lid sinds: 21 Maart 2013 Locatie: limburg Status: Offline Points: 255 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ook handgeschreven kaartjes verstuurd.
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handgeschreven vind ik zelf persoonlijker
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop kaarten en schrijf ze dan. Hoe meer ik er stuur hoe onleesbaarder ze worden.
|
|
Hanny
|
|
muis28
Hobbyguru Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
|
andere jaren maakte ik voor speciale personen een eigengemaakte kaart, maar dit jaar heb ik ze gewoon gekocht, maar wel zelf geschreven.
Via de mail is toch niet zo persoonlijk en gezellig. |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb heel veel zelf gemaakte op voorraad. die stuur ik alleen naar mensen die dat waarderen. de rest krijgt een gekocht kaartje.
maar wel met een zelf geschreven groet |
|
oant Sjen
|
|
pimmetje
Hobbywonder Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Post Options
Thanks(0)
|
Soms maak ik er een aantal zelf, voor mensen waarvan ik weet dat ze het waarderen en de rest koop ik, maar schrijf ze wel zelf. Dit jaar alleen gekochte kaarten, geen zin om ze zelf te maken
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hier hetzelfde. Ik laat mijn man kaarten schrijven voor zijn eigen vrienden, voor de gezamenlijke en mijn vrienden en vriendinnen schrijf ik. Maar het worden er elk jaar minder, ik houd een lijst bij en kijk of ik een kaart terug heb gehad. Dit jaar wacht ik af bij een aantal mensen of zij er één sturen. De cattery's, waar mijn liefste katten vandaan komen/kwamen, krijgen een verslag van hoe de katten het dit jaar gemaakt hebben. Op de soos waar ik net lid van ben, is het gebruikelijk om iedereen van de handwerktafel er eentje te geven, dus er komen er wel ongeveer 10 bij op mijn lijst. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik schrijf de kaarten met de hand. Verleden jaar had ik een foto van mijn gehaakte kerststal. Dit jaar kaarten gekocht.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger maakte ik Kerstfoto's van de katten en die liet ik tot Kerstkaarten verwerken. Maar op een gegeven moment had ik zoveel kaarten van goede doelen, zonde van het papier om dat weg te gooien.
Ik koop ook altijd in de uitverkoop leuke kaarten voor volgend jaar. |
|
wat rozengeur. |
|
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb dit jaar een aantal kaarten getekend en geschilderd (aquarel), voor degene waarvan ik denk dat ze het waarderen. De rest een gekochte, wel alles met de hand geschreven.
Ik heb het in etappes gedaan, om mezelf niet te veel te belasten. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel lastig dat er haast bij niemand een E-mail adres meer staat.
Ik wilde een kerstgroet sturen |
|
oant Sjen
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien kun je hem op het forum zetten?
|
|
wat rozengeur. |
|
Calvarie
Hobbywonder Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
Post Options
Thanks(0)
|
Handgeschreven kerstkaart.
Vind het zelf ook gezellig de deur vol geplakt met kaarten die je krijgt. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stuur al vele jaren geen kerst- en verjaardagskaarten meer. Ook niet via mail. Veel te vaak kreeg ik kaarten van mensen die ik de rest van het jaar ook niet hoorde of zag. Daar hecht ik geen waarde aan, dus ben er helemaal ermee gestopt. Misschien te negatief gedacht, maar de mensen die me echt na aan het hart liggen wens ik liever persoonlijk alle goeds toe.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
handgeschreven kerstkaarten verstuur ik de laatste jaren , daarvoor maakte ik ze bijna altijd zelf . Tegenwoordig heb ik daar geen tijd meer voor , spijtig maar ja !
Ik zou er dringend moeten aan beginnen |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb helemaal niet zoveel met kerst,nooit gehad,heb zelfs een hekel om een kerstboom te zetten.Heb nu wel de kerst-slinger gemaakt en vind die wel erg leuk. kaarten sturen doe ik ook niet.ik eet ook het liefst iets van hutspot of zuurkool met de kerst.Gelukkig vinden de kinderen dat oke en genieten we wel van het samenzijn
|
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik gooi een kaart op facebook, ik ken teveel mensen om iedereen te sturen
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vroeger deed ik op allerlei manieren kaarten maken.
Daarna ben ik overgestapt op het maken van Paintshop pro kaarten die ik dan uit printen en Daarna ben ik een beetje gaan kijken naar wie ik een kaart per post stuur en van wie ik een e.mail adres heb. Dat is van de meeste. Ik moet die van mijn vader ook schrijven dus het wordt anders teveel Ik hou nu ongeveer 5 schrijf kaarten voor mezelf over en 15 voor mijn vader dus al aardig wat maar vergeleken bij de 70 die het daarvoor waren (inclusief die van mijn vader hoor +/- 50 heb ik het aardig gereduceerd Ik doe het ook wel zo dat ik dan bij gemeenschappelijke maarten onze namen samen zet. |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |