Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Sterrensteek rondhaken hoe?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Sterrensteek rondhaken hoe?
    Posted: 17 December 2013 om 09:53
Hallo Allemaal,

Ik ben bezig met een Hoooked tas te haken.. In het patroon wordt verwezen naar een filmpje van echtstudio betreffende de sterrensteek. Na lang proberen is die me gelukt, althans het eerste deel, in het filmpje staat de steek uitgelegd middels een recht lapje, maar doordat ik de tas in het rond haak zou ik eigenlijk met de halve stokjes terug moeten haken, klopt dat? Of moet ik gewoon doorhaken en de zo de halve stokjes maken. Ik hoop dat iemand mijn vraagstelling begrijpt en mij kan helpen! Het gaat dus over rondhaken met de sterrensteek..

Alvast bedankt!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 17:20
linkje of een foto? Het zegt mij niets.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 December 2013 om 17:36
Volgens mij kun je gewoon doorhaken. Er is geen reden volgens mij om je halve stokjes er andersom op te willen zetten, gewoon lekker dezelfde kant uit blijven werken dus.
Back to Top
Ghiano View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ghiano Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2013 om 09:44
Dank voor jullie reacties. Vroeg me alleen nog een ding af.. Ik haak de tas eigenlijk van binnenuit, moet ik de tas dan draaien als deze gereed is? Want de sterrensteek is aan de binnenkant eigenlijk duidelijker te zien.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2013 om 10:03
Ja, in dat geval is de binnenkant de goede kant (en die zou dus aan de buitenkant moeten zitten).
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns