handleiding singer samba 4 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
nikitajelle ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 December 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 December 2013 om 23:11 |
hallo allemaal
ik heb van mijn ouders hun naaimachine gekregen,nu is daar echter geen handleiding meer bij,nu is de vraag of je die nog kan vinden? want ik zou daar toch wel een en ander mee willen maken,en of er nog eventueel voetjes van bestaan alvast bedankt om te helpen! groetjes
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.naaimachinehandleiding.nl/naaimachines/naaimachines-singer
Kijk es op bovenstaande link |
|
![]() |
|
nikitajelle ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 18 December 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 6 |
Hallo omajan
daar ben ik al op geweest, en dacht da ze die thuis stuurde om dat via ipad enz het moeilijk te zien was de uitleg,zou graag eentje thuis liggen hebben,mss heb ik iets fout gedaan ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Even bij een naaimachine zaak langs gaan en er daar naar vragen .
Desnoods betaal je ervoor (copie ) . |
|
![]() |
|
Is een optie heb toch vandaag even een mailtje gedaan naar de zaak van waar het 27 jaar geleden kwam! maar nog geen antwoord, heb er nu eentje gevonden maar voor de helft opt net gezet! dus jah zoeken en zoeken zeker, maar alvast bedankt! ben een beginneling op het vlak van omgaan met een stikmachine!
![]() |
|
![]() |
|
en heeft deze singer samba 4 nog een ander naam mss met cijfers er bij ? want vindt redelijk weinig over dees machien
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Heb je al bij www.gerrijts.nl /gebruiksaanwijzing naaimachines gekeken ???
daar hebben ze het over 2 types Samba elk met een ander nr Een met en 1 zonder sjabloon |
|
![]() |
|
idd heb daar gekeken maar das niet helemaal het boekje zijn maar een paar pagina op het net gezet!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |