Hoe bevalt deze garen? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 December 2013 om 19:56 |
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
van welk merk is het ?
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoe hoe heb je ook een merk of zoiets?
of waar je t gekocht heb? zijn wel mooie kleurtjes! |
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Het zou hetzelfde garen ongeveer zijn als Fenna van de wibra. |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Hoi marion ,wat kost het?
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
Ik ken het niet. maar ik daar wel garen besteld en verwerkt.
en dat was juist omschreven. en van een hele goede kwaliteit. mooie kleurtjes trouwens |
|
![]() |
|
1,99 Betty, maar je moet er 4 tegelijk kopen. Dit is de link http://www.iceyarns.com/nl/garen/q.11-4#ajaxitem/nl/magic-light |
|
![]() |
|
Okay, dat is het wel fijn garen denk. Alleen wordt het niet deze kleurtjes hoor, ik wil een sprei haken voor m'n jongste zoon. Dus meer jongens kleuren ![]() |
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Hoi je moet even bij zoeken in tikken : poncho gehaakt van iceyarn.
Deze is gehaakt met magic light 22035. Deze wol haakt heerlijk , maar de fenna heeft glans en dat heeft deze wol( lees acryl) niet. Ik heb hem gehaakt met haaknaald 4. Groetjes José |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi als t op fenna lijkt, deze is moeilijk uit te halen als er wat verkeerd gaat.
|
|
![]() |
|
fleurtje48 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Het lijkt alleen maar op Fenna omdat het ook zelfstrepende wol is . Het klopt dat de fenna heel lastig is uit te halen deze daarentegen valt prima uit te halen als je iets verkeerd hebt gehaakt😊
|
|
![]() |
|
Aha, dank je. Klinkt goed. |
|
![]() |
|
Het is ook niet m'n bedoeling om het uit te halen ,
![]() |
|
![]() |
|
😄😃😀
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2389 |
Dat is toevallig. Ik zit net te wachten op levering van dit garen. Besteld bij Ice Yarns. Wanneer je op Ravelry bij yarns Magic Light invoert kun je vele ervaringen lezen.
Ik betaal trouwens 11,63 euro voor 8 bollen. Daar komt nog wel 7,20 euro verzendkosten bij. Dus incl verzenkosten komt het op 2,35 euro per bol.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
mooie kleuren
|
|
![]() |
|
lavendel ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 September 2013 Locatie: belgie Status: Offline Points: 39 |
volgens mij lijkt dit toch helemaal niet op het fennagaren. Het is een volledig andere draad. Ik heb helemaal geen probleem gehad bij het uithalen, niet bij het breien en ook niet bij het haken. Het is een heel zachte draad en ik ben dol op m'n sjaals die ik er mee gemaakt heb ! Kan helemaal niet tikken aan een "gewone" acryldraad !
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |