Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

losse sjaal kraag breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: losse sjaal kraag breien
    Posted: 20 December 2013 om 21:57
weet iemand hoe ik een losse sjaalkraag kan breien zodat ik deze op een bestaande jas kan naaien?
groetjes,

geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2013 om 22:14
ik zou 'm over tekenen op papier en 'm dan na breien.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2013 om 23:25
Bedankt! Ja, dat is denk ik de enige optie. Tekenen kan ik wel, maar ik ben helaas niet zo sterk in het zelf breien zonder een patroon. Hoe krijg ik de punten en de ronde vorm erin?
groetjes,

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2013 om 11:05
Waarom wil je precies een sjaalkraag? Kun je niet een losse col breien of een sjaal en die dan knopen volgens de methode die in Tips en trucs getoond wordt? In dat topic wordt doorverwezen naar een heel aantal manieren om sjaals om te doen.

Je kunt ook zoeken naar een patroon van een vest/mantel met sjaalkraag en kijken hoe het daarin wordt gedaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2013 om 14:47
dank je machteld. Ik denk dat ik inmiddels een goed los patroon heb gevonden.  

Aan deze oplossing had ik ook gedacht, maar vaak is de sjaalkraag van bestaande patronen verwerkt in het voorpand en de voorsluiting. Ik weet dan niet of het zou gaan werken. 
groetjes,

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns