Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Burda breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Burda breien
    Posted: 21 December 2013 om 22:56
Ik kon 'm niet laten liggen en ik weet het.... ik stik van de patronen, maar de poncho op de voorpagina maar ook de sjaal met capuchon met kabels stalen mijn hart. Wout wil dat ik voor hem het mannenvest ga maken

Deze trui vind ik heel mooi, alleen zou ik een col eraan maken.

Een heerlijk bankhangvest...

Deze sjaal staat zeker hoog op mijn lijstje, prachtig met die kabel

En het vest voor Wout!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2013 om 23:07
Zo, ercstaan wel mooie patronenvin,cdievsokkenvvind iktrouwens ook heel mooi.
Back to Top
Jennypenny View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jennypenny Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 09:05
Super zo,n kijkje in de burda.
Ik zou er zo al 3dingen van willen maken.
Die sjaal met de muts eraan vind ik erg leuk,en ook het bankhang vest.
Maar ik hou me toch maar bij het haken.
Groetjes jenny
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 09:37
Het prettige aan een blad vind ik dat je in de winkel al even kunt kijken of de patronen die erin staan ook geschikt zijn voor wat minder ervaren handwerksters zoals ik.
Gisteren heb ik prachtige dingen gezien op Internet waarvan ik het patroon wel zou willen bestellen, maar om 6 euro of meer uit te geven voor een patroon dat ik niet vooraf kan beoordelen vind ik nogal wat.Confused
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 10:31
Je moet een winkel hebben, waar die tijdschriften te koop zijn. Ik bof, in het centrum zijn zeker 3 boekwinkels waar ik terecht kan. Op Verena, ook van Burda, heb ik een abonnement genomen.

Ik vind het heel mooie patronen, Esther, staat er ook voor je man iets in?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
halmickey View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer halmickey Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 10:58
heel leuk vooral die sjaal met muts eraan vind ik superleuk goed idee.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 11:15
O, wat een prachtige dingen!!
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 12:39
is het weer met tekening breien of wordt het ook met geschreven patroon uitgelegd ? ik vind tekening breien altijd wel moeilijk maar als ik de patronen zie ben ik er helemaal verliefd op
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 12:49
De meeste zijn geschreven patronen en bij de Noorse zit ook een tekening bij.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 12:50
Magtelt, Wout wil graag dat ik dat vest voor hem maak met die capuchon, die vind hij wel leuk (ook omdat er zakken inzitten, hij heeft een zakkentik )
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 12:51
Trouwens, die zakken op het vest zou ik er niet op willen naaien maar erin wegwerken, vind ik mooier.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 12:51
ooooh geweldig dan ga ik hem zeker halen, ik vind die pocho en sjaal met muts er aan zo mooi,ach daar ben ik echt blij mee
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 13:07
esther hoeveel wol en welke breinaalden heb je nodig voor het bankhangvest, ik wil even gaan kijken of ik daar nog wol voor heb, ik vind die zo mooi en dan ga ik morgen het blad halen, ik bedoel de derde foto
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 14:14
Rosaa; er staat Maat 34 - 38 en 40 - 44. De getallen voor maat 40 - 44 staan tussen haakjes. Materiaal: "Lace Lux" (Lana Grossa, 67% viscose, 33% scheerwol. ca. 310 m/50g): 400 (450) g in lichtgrijs kl. 22; "Silkhair Lux"(Lana Grossa 62% mohair 33% zijde, 5% polyester, ca. 190 m/25g) 325 (350) g in lichtgrijs kl 501 breinld nr. 8 en rondbreinld nr. 8, 100 cm lang
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 14:28
dank je wel, dan moet ik toch wol gaan kopen grrrrrrrrr, maar mijn zoon neemt zo het blad mee vanuit de stad, dus ik ben wel blij want het zijn mooie patronen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 16:24
Ik heb ook een zakkentic. Ik ben altijd wat niezerig en dan heb ik graag een pakje zakdoekjes of een textiel zakdoek bij me om even in weg te duiken, hatsjiee. En als ik in de tuin werk, heb ik een sleutel in mijn zak, omdat de huisdeur een keer achter me dichtviel toen ik even iets uit de schuur wilde halen. Het is een leuk vest, ik vond die capuchonsjaal ook erg mooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns