Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

myboshi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: myboshi
    Posted: 22 December 2013 om 18:01
Hallo Allemaal,
Heb net een myboshi muts af. Weet iemand hoe je het labeltje aan de muts maakt?
Alvast bedankt.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 18:50
Je kan het er op strijken, je haalt het papiertje eraf, je zet je strijkbout op de middelste stand (niet stomen) ik heb het zelfs op katoen gestreken maar dan moet je heeel voorzichtig doen anders plet je de wol eromheen. Dus alleen op het plaatje strijken met het puntje van je strijkbout. Succes...
Back to Top
wiepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wiepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2013 om 21:48
dankjewel voor je reactie. Ben net begonnen met een haarband en zal morgen het strijkijzer er eens bij pakken.
Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 14:37
Ik heb hem hem met een paar steekjes vast genaaid.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 15:25
Kan je die merkjes ook los bij bv een handwerkzaak kopen? Ik heb er net 2 af ge maakt maar van Katia garen planet erg leuk hoor.
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 15:44
Ja je kan ze ook los kopen via het internet, moet je even googelen denk ik. Volgens mij bij Echt Studio
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 December 2013 om 15:45
Dank je wel
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.309 seconden.
Lang Yarns