haakpatroon draak |
Reageer | Pagina 123 8> |
Autheur | |
helmink
Newbie Lid sinds: 07 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 07 Maart 2012 om 16:20 |
Ik ben op zoek naar een haakpatroon voor een draak. Hopenlijk kan iemand mij aan een mooi patroon helpen. |
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
okkiepowerrr
Hobbywonder Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou bij die amigurimi artist krijg je niks meer. ik heb al tig mailtjes gestuurd maar hoor nooit wat
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
Vifke
Hobbyguru Lid sinds: 20 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1594 |
Post Options
Thanks(0)
|
kwam net nog deze draak tegen
|
|
Elizabteh
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vond dat ratje wel leuk maar kan daar niks emaillen bij Artist Jammer.
|
|
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de laatste tijd niets aan haar gevraagd, maar ik weet wel, dat ik steeds twee x een L in haar @mail adres tikte, en dat moeten er drie zijn.
Heb je dat wel goed gedaan? |
|
andrea21
Hobbywonder Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
|
In het amigurumi & more staat een leuke draak met ridder.
|
|
hbootsman
Duizendpoot Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even voor de mensen die verzoekjes doen bij Amigurumiartist, gisteren nog een mailtje gestuurd voor haar nieuwe patroon en een paar anderen en binnen 2 uur in mijn mail box binnen, dus misschien even met een ander e-mail adres proberen?
|
|
Sarabi09
Hobbywonder Lid sinds: 22 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 907 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
andrea21
Hobbywonder Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, die wil ik wel graag hebben
|
|
andrea21
Post Options
Thanks(0)
|
Heel erg bedankt voor die super draak patroon wat een kunst stuk zeg
|
|
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
ze was er inderdaad een tijdje mee gestopt, ze geeft haar patronen gratis weg en daar was dus een idioot die het patroon op marktplaats probeerde te verkopen. Ze heeeft ook niet graag dat je ze uitdeelt. Men kan er zo om vragen en krijgt het toegezonden. we moeten ook uitkijken met het uitdelen van patronen. Er zijn er helaas die proberen er een slaatje uit te slaan en verkopen de patronen dan op marktplaats.
|
|
lydia wijsbroek
|
|
okkiepowerrr
Hobbywonder Lid sinds: 26 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 625 |
Post Options
Thanks(0)
|
nou heb weer een mailtje gestuurd zal mij benieuwen of ik nu antwoord krijg
|
|
okkiepowerrrcharly.blogspot.com
|
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
Voor wie nog meer draakjes zoekt: ik heb er 14 in een zip ge-upload. Dus wie wil mag gillen.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
malofa
Duizendpoot Lid sinds: 29 Augustus 2010 Locatie: Thailand Status: Offline Points: 394 |
Post Options
Thanks(0)
|
Naemi, Dan gil ik een keer. De draak van DC heb ik gemaakt, maar die wil heel graag vriendjes hebben........
Groetjes Wenke |
|
Sawadee ka (zoals ze hier zeggen)
|
|
Vifke
Post Options
Thanks(0)
|
gil gil gil gillen !! Zo goed Naemi?
Viviane |
|
Naemi
Hobbyguru Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Post Options
Thanks(0)
|
He, wat hoorde ik daar nou voor gegil op de vroege morgen? Jullie hebben een pb dames.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
Vifke
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank hoor
Groetjes Viviane |
|
mayolijn
Hobbyguru Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook mogen gillen voor de draakjes. Lijkt me wel
grappig! Dank je wel ze zijn Super! |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
hbootsman
Duizendpoot Lid sinds: 26 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 306 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik ook mee mogen gillen? :D
|
|
Reageer | Pagina 123 8> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |