Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Gezocht:

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Hylkje View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hylkje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Gezocht:
    Posted: 30 December 2013 om 17:59
Ik ben op zoek naar breiwol van Schachemayer/Nomotta. Ik heb het bebruikt om wolvilt sloffen van te breien. Op de wikkel staat: Wash+Filtz-it. Ik kan het nergen meer vinden, dus Weet iemand hier waar je dit kunt kopen?
alvast bedankt!

Groet Hylkje
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 18:25
Beste Hylpkje. 

1 keer googlelen op Wash+Fitz-it

en je weet het.

succes
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 December 2013 om 18:46
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 12:37
goh wat fijn dat je een dank je wel krijg voor al je moeite, tjonge je wordt echt gewaardeerd zeg
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 16:13
rosaa, joehoe, wakker worden. Je droomt zo raar.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 16:50
zo ik ben net wakker, ik had me toch een mooie droom, iemand zei dank je wel voor al de moeite, wat een nachtmerrie zeg om wakker te worden en het is maar een droom, ga eerst maar een bakkie koffie drinken denk ik
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2014 om 19:20
Ze is het laatst geweest op de dag van haar aanmelding, 2 uur nadat ze lid werd. Misschien kwam het antwoord niet snel genoeg? Ik heb zelf een klots Barbiepatronen en een haakboekje aan newby's gestuurd en niets meer vernomen. Alleen al een melding, dat de buit binnen is, zou me zeer plezieren. Mijn goede voornemen voor dit jaar en de volgende is om een maand te wachten, voor ik iets stuur aan een newby, kijken of ze actief lid worden of alleen even komen voor de hep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 10:45
dat is een prima voornemen, ik vind het echt zo ondankbaar om iemand je werk te laten doen en dan niet eens de moeite nemen om dank je wel te zeggen, maar ja dat heet normen en waarden
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 10:54
Jee, als ik dit zo lees dan kan ik veel reacties van mensen hier goed begrijpen. Jullie hebben gelijk, een bedankje zou er minstens vanaf kunnen lijkt mij. Ik kan me voorstellen dat je dan minder geneigd bent  iets te delen.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 11:00
ach maar daar hoor jij niet bij hoor, jij ben altijd blij met iets, maar veel zijn zo niet netjes (onbeschoft vind ik dat)en daar door krijg je zulke gevoelens, ik heb het ook weleens fout gehad hoor en dan zeg ik altijd sorry, maar een dank je wel is wel zo netjes toch en kost weinig moeite
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 12:35
Ik vond het een beter voornemen dan geen wol meer kopen, want ik had gisteren weer zwaar gezondigd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lavendel View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lavendel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 12:49
Ik vind het altijd heel erg leuk dat mensen die je eigenlijk toch niet kent je zo proberen verder te helpen en ik ben daar altijd heel heel erg dankbaar voor en ben dan ook ontzettend blij dat er zo een forum bestaat !!!!
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 14:40
Ik ben blij dat jullie reageren. 

Had het zelf ook al gedacht, maar heb eerder eens een opmerking gemaakt daarover en de dame in kwestie bleek problemen te hebben gehad om weer in te loggen of online te komen.
Zat ik daar met het schaamrood op mijn kaken vanwege mijn te snelle oordeel.
Dus nu durfde ik niet meer snel te reageren Embarrassed

Mensen helpen doe ik graag, maar het is ook fijn te weten dat ik ze geholpen heb. Hoeft niet eens een dankjewel te zijn. Gewoon even laten weten of je iets hebt aan de info of niet.

Gelukkig heb ik daar bij de vaste forumleden geen problemen mee Big smile
Back to Top
Hylkje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hylkje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 19:06
Hallo Marie-Louise,
Ik dacht dat ik je een bedankje had gestuurd voor je snelle reactie op mijn vraag, maar gezien de reacties is dit niet goed gegaan? Sorry, ik ben idd een newbie Embarrassed. Dan nogmaals/alsnog bedankt!. Daarnaast net terug van een (lang)weekend met familie en vrienden wegens oud en nieuw. Nu dus weer voor het eerst online.
Een goed 2014!

Groetjes Hylkje
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 19:25
Oeps I did it again zullen we maar zeggen.Unhappy
Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad Hylkje!
Back to Top
Hylkje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hylkje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2014 om 19:31
Ik kan je tip zeker gebruiken! Tis de tijd om lekker warme wolvilt sloffen te breien. Een vriendin van mij is superblij met die van haar, dus nu nog een paar voor mezelfLOL

Groet Hylkje
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns