Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hoe dragen jullie...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hoe dragen jullie...
    Posted: 08 Januari 2014 om 13:12
Er worden hier veel stola/omslagdoeken gehaakt. Ik heb er nu ook bijna 1 af. De eerste die ik ooit gemaakt heb. 
Maar hoe dragen jullie die nu, met een sluiting/speld of gooi je hem zo om je schouder dat de middenpunt achterhangt of......

Hier wat voorbeelden.

Ik ben daar wel benieuwd naar. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
m'jo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer m'jo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 14:58
Ik gooi em gewoon om, soms punt in het midden soms iets opzij, soms als das met de punt voor.... ik wil nog steeds een speld oid halen maar vergeet dat steeds weer zodra ik in dat leuke winkeltje ben...... moet weer terug dus.........
richt je op de zon dan valt de schaduw achter je

http://mdsignathome.blogspot.nl
http://emeraldforrest.nl
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 14:59
Hangt er een beetje van af. Als het voor buiten is dan hang ik de middenpunt naar voren zodat ik een lekker warme hals heb. Binnen draag ik het liever over mijn schouders met de middenpunt naar achteren, afhankelijk van hoe koud ik het heb met of zonder knoop.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 15:17
ik gebruik vaak van die hele grote haarspelden die je kan dicht klikken, het ligt er natuurlijk aan in wat voor patroon de omslagdoek ik gemaakt, als het open gehaakt is zoals in granny style steek je het zo door de gaten heen, het blijft altijd zitten en je verlies het niet omdat het dicht geklikt is, en er zijn zoveel mooie te vinden en zijn vaak echt niet duur
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 16:07
Dat is een tip Rosaa. Ik zoek nl. nog iets om de omslagdoek vast te zetten. 

Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 16:52
en het is echt heel fijn om te dragen, ik had er een keer 1 met zo een stokje die je er dan door heen steekt en iedere keer was ik hem kwijt, dit blijft echt heel goed zitten en ze kosten bijna niks, bij de action had je ook een keer hele leuke, ik weet niet of ze er nog zijn, ik weet wel dat je bij de etos mooie kan kopen en anders moet je is op markplaats kijken daar zijn ook zulke mooie
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 16:54
en anders zo een losse kopen en zelf er wat op maken, ik heb er 1 gemaakt met een grote bloem er op en steeds zeggen de mensen ach dat is een mooie speld, nou en dan voel je je best trots hoor
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 17:14
Heb ik ook al aan gedacht om een bloem te haken en dan vast te zetten met grote speld.
De omslagdoek wordt van dik garen, dus moet ff kijken of ik de bloem van ander garen kan maken. Heb je misschien een leuk patroon voor mij Rosaa?

Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 17:25
ik zal even voor je zoeken, kom zo terug
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 18:21
Ik draag de laatste twee die ik heb gemaakt op manier 2, vind het zo heerlijk zitten.
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 18:28
mayabees ik heb gestuurd hoor
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 18:49
op de markt kun je soms super mooie spelden kopen.
dit is dan een ring waar je met een soort steker je stola/sjaal mee vast kunt zetten
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Januari 2014 om 23:54
Dank voor de Roos Rosaa en Rianne bedankt voor je tip. Zal es op markt(en) kijken. Op welke Twentse markt heb je ze gezien? Wink

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2014 om 16:36
De driehoekige hang ik over mijn schouders en als ik zielig ziek in bed zit, draai ik de punten om mijn armen heen en trek ik het dek hoog op. Anders maak ik de punten kruislings voor mijn borst vast met een sierspeld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2014 om 03:35
Ik heb er verschillende gehaakt, maar ik ben blij dat ik ze verkocht of weggegeven heb.
Ik kan er niks mee.
Ik voel me altijd beperkt in mijn bewegingen als ik zo'n ding om heb.
Wel jammer. Want sommige vrouwen zien er zo mooi dames-achtig uit met zo'n doek om. LOL

omslagdoeken
Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.358 seconden.
Lang Yarns