heeft er iemand |
Reageer ![]() |
Autheur | |
evejen ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 Januari 2014 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Januari 2014 om 11:35 |
Goede dag een vraagje heeft er iemand een haakpatroon van een liggende eenhoorn en een lieve dino voor mijn????
|
|
![]() |
|
rosaa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kijk even bij voorstellen
|
|
![]() |
|
evejen ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 Januari 2014 Status: Offline Points: 4 |
goede dag,
Ik heb mijn mail adres erbij gezet ik hoop dat je dat bedoelde anders hoor ik het graag. Gr eveline
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
hoi denk dat ze bedoelde kijk ff onder de rubriek voorstellen!
|
|
![]() |
|
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
evejen, er zijn heel veel mensen die hier ergens naar vragen, hulp krijgen en dan niets meer van zich laten horen. Iedereen hier doet dan moeite om te helpen en er kan niet eens een dankje vanaf. Dat geeft, begrijpelijk, veel ergernis met zich mee voor de mensen die dan misschien een tijd voor het antwoord hebben gezocht. Daarom wordt er gevraagd je eerst voor te stellen, voor je met je vraag komt. Dat is toch niet teveel gevraagd?
Als je nu als beginner hier komt dan kan het, als je zelf met goede bedoelingen komt, wat onvriendelijk overkomen, maar weet je hoe die reactie is ontstaan, dan zal het toch wel begrijpelijk zijn? Enne, heb je jezelf voorgesteld dan is iedereen heel erg vriendelijk en behulpzaam hoor, maar geef dan in elk geval ook door of je al dan niet blij bent met het antwoord, een bedankje is een kleine moeite. |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Toch nog maar even terug naar topic Voorstellen. Daar staat nl.waar jouw mailadres moet staan, wil je een patroon ontvangen. Het is voor ons nu niet te zien.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |