Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heeft er iemand

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
evejen View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer evejen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: heeft er iemand
    Posted: 14 Januari 2014 om 11:35
Goede dag een vraagje heeft er iemand een haakpatroon van een liggende eenhoorn en een lieve dino voor mijn????
Back to Top
rosaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rosaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 13:52
kijk even bij voorstellen
Back to Top
evejen View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer evejen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2014 om 21:30
goede dag,
Ik heb mijn mail adres erbij gezet ik hoop dat je dat bedoelde anders hoor ik het graag.
Gr eveline
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 11:31
hoi denk dat ze bedoelde kijk ff onder de rubriek voorstellen!
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 12:37
evejen, er zijn heel veel mensen die hier ergens naar vragen, hulp krijgen en dan niets meer van zich laten horen. Iedereen hier doet dan moeite om te helpen en er kan niet eens een dankje vanaf. Dat geeft, begrijpelijk, veel ergernis met zich mee voor de mensen die dan misschien een tijd voor het antwoord hebben gezocht. Daarom wordt er gevraagd je eerst voor te stellen, voor je met je vraag komt. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Als je nu als beginner hier komt dan kan het, als je zelf met goede bedoelingen komt, wat onvriendelijk overkomen, maar weet je hoe die reactie is ontstaan, dan zal het toch wel begrijpelijk zijn? Enne, heb je jezelf voorgesteld dan is iedereen heel erg vriendelijk en behulpzaam hoor, maar geef dan in elk geval ook door of je al dan niet blij bent met het antwoord, een bedankje is een kleine moeite.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2014 om 13:16
Toch nog maar even terug naar topic Voorstellen. Daar staat nl.waar jouw mailadres moet staan, wil je een patroon ontvangen. Het is voor ons nu niet te zien.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns