zal zig zag steek. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 Januari 2014 om 18:23 |
Wie weet hoe ik de zali zig zag steek.
op you tube gezien maar allemaal in het Engels En gaat erg vlug. B.v.d. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linkje ?
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
Haken of breien?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Volgens mij heet het ook de chevronsteek
|
|
![]() |
|
Calvarie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Status: Offline Points: 737 |
De link
https://www.youtube.com/watch?v=QYCPmIpkexQ&feature=youtube_gdata_player of www.meetmeatmikes.com bedankt voor jullie reactie. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
Is er niet een CAL geweest met die zigzagsteek, een dekentje? Dat matje was gevlochten, dat was niet gehaakt, voor zo ver ik kon zien. De zigzagsteek zou in gewone haakboeken kunnen staan, de boeken met 300 steken of zo. Het is een kwestie van ijselijk goed steken tellen, en na een paar toeren wordt het routine.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
you tube doet t hier niet goed!
bedoel je haken? |
|
![]() |
|
Ja bedoel haken, sorry.
bij you tube zali zig zag stich, dam kom je er zo bij uit. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Als je op youtube zoekt op chevrons haken wordt je bedolven, maar er zullen hier ook wel wat haaktoppers zijn, die je op weg kunnen helpen. Ik blijf bij breien, alhoewel ik wel haken kan en ik heb ook ergens een haakboek en in mijn geheugen staan daar voorop chevrons - verdorie kanniet vindniet, even naar boven toe. Door de mand gevallen . . . wel twee haakboeken op 1 chevrons voorop, haakpatronen van Mary Dawson uit 1978 !!! Zij noemt het het golfpatroon, maar ik kan dat niet zo snel vertalen, dat ga ik pas toen als je ten einde raad bent omdat de haaksters het af laten weten en daar ga ik niet van uit !
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
als je hier zoekt onder zigzagdeken moet t te voorschijn komen!
|
|
![]() |
|
ha gevonden!intypen
http://charami.com/2010/09/04/vertaling-keurig-golf-patroon dan moet t goed komen!! succes |
|
![]() |
|
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BettyKleien ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Ik ben benieuwd of deze steek ook gebruikt kan worden in onze caldeken omdat je recht moet beginnen weet iemand dat? En opcharami kan je een nederl. Vertaling vinden van die chrevronsteek .
|
|
![]() |
|
Allemaal hartelijk bedankt voor de hulp.
ben begonnen met de zigzagdeken op Drops. |
|
![]() |
|
Er zijn patronen met afwisselend halve en hele vasten, halve, hele en dubbele stokjes in zo'n zigzag patroon om weer een rechte streep te krijgen.
LW1463, ik heb wel ergens een breipatroon met zigzag, het is even zoeken, maar ik weet zeker dat ik het heb, een sjaal in ecru en lila. Wel met gaatjes, dus een ajourpatroon. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
iwt, heb t opgeschreven in mn pc schrift, maarre garantie tot aan de deur ben behalve hobbydoos een echte digidoos!
maar soms leer ik wat bij(hihihi) |
|
![]() |
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |