Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Coconnetje / baby luier

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Coconnetje / baby luier
    Posted: 29 Januari 2014 om 13:41
Hallo,

Ik ben gevraagd om een coconnetje / baby luier te maken voor new Born fotografie.
Zou iemand mijn kunnen helpen ?

Waar kan ik z'n patroon vinden ? Of kan iemand het misschien naar me door sturen

Al vast heel erg bedankt
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2014 om 13:58
Coconnetje kon ik wel vinden alleen een Engels patroon en daar ben ik niet zo goed in.
Dus liever in het Nederlands . Engels ook goed hoor, dan moet ik gewoon wat meer moeite doen haha
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2014 om 18:32
Zoiets is langs geweest op het forum, probeer eens op "cocoon" te zoeken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Januari 2014 om 13:46
het is erg makkelijk zelf te ontwerpen.
maar op ravelry staan er wel een aantal!
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 12:07
Op de zoek functie kan ik niks vinden hij geeft alleen me eigen bericht aan.
Bedankt voor jullie reacties. Waar kan ik een haakpatroon van een luier broekje vinden ? Die krijg ik niet gevonden

Mvg
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 16:47
Heb je gezocht op baby cocoon op google? Er zijn afbeeldingen en haakpatronen van.

Ik weet eerlijk gezegd nooit wat de term luierbroekje tegenwoordig inhoudt. Is het een broekje dat de luier vervangt? Of wordt het over de luier heengedragen om hem te verstoppen? Ik heb aardig wat bladen en boekjes voor baby's, maar "luierbroekje" ben ik nooit tegengekomen
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Februari 2014 om 17:03
Originally posted by daisy daisy wrote:

Op de zoek functie kan ik niks vinden hij geeft alleen me eigen bericht aan.
Bedankt voor jullie reacties. Waar kan ik een haakpatroon van een luier broekje vinden ? Die krijg ik niet gevonden

Mvg
Als je op het forum zoekt, gebruik dan de optie "geadvanceerd zoeken" en dan even zoeken op "Any Date", de gewone zoekfunctie gaat niet verder terug dan 6 maanden. Voor Ravelry kun je je pijnloos aanmelden en dan zoeken of zoeken met behulp van b.v. google
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 19:18
Hallo,

Het word over de luier gedaan, bij een new Born fotoshoot
Ik zie ze wel als afbeelding op google, maar heb nog geen patroon kunnen vinden.

Mvg
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 19:27
Googelen op de volgende woorden - (newborn pants (knitting of crochet) pattern) - (luierbroekje breipatroon of haakpatroon). Je kunt ook eerst de afbeeldingen bekijken en als je dan iets leuks gevonden hebt - kijken of je dat kunt vinden of misschien kunnen we je dan verder helpen (even de link plakken en dan kunnen we meekijken)
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Februari 2014 om 20:15
https://www.etsy.com/listing/77643278/original-design-new-style-newborn-baby?utm_campaign=Share&utm_medium=PageTools&utm_source=Pinterest
O die is schattig!!!
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2014 om 14:02
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Februari 2014 om 19:58
nee,deze:

www.etsy.com/listing/77643278/original design-new,ze heeft een aantal hele gave
Back to Top
daisy View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer daisy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 15:15
Ik ben nu begonnen met een luier broekje( luier dekking voor over de luier)
Ik heb alleen een Engels patroon kunnen vinden, alleen ik loop vast bij stap 4
Wie kan mijn uitleggen hoe ik verder moet?

1) SC in 2nd chain from hook, SC all the way across
2) CH 2, turn, DC across
3) CH 1, turn, SC across
4) Turn, SL ST
next 10 sts, CH 2, DC next st, DC, next 23 st, leave rest unworked
5) CH 2, turn, DC across
6) CH 2, turn, DC2TOG, DC 20sts, DC2TOG
7) CH 2, turn, DC2TOG, DC 18sts, DC2TOG
8) CH 2, turn, DC2TOG, DC 16sts, DC2TOG
9) CH 2, turn, DC2TOG, DC 14sts, DC2TOG
10) CH 2, turn, DC2TOG, DC 12sts, DC2TOG
11) CH 2, turn, DC2TOG, DC 10sts, DC2TOG
12-19) CH 2, turn, DC across (do not fasten off).
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 16:17
rij 4: draai, halve vaste in volgende 10 steken, 2 losse, stokje in volgende steek, stokje in volgende 23 steken, laat de rest van de steken "ongehaakt"

Die laatste is wel vaag, omdat er staat DC, next 23 st, ..
Dus of die komma er dan perongeluk staat? 
Anders zou je moeten tellen of het dan uit komt met de steken
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.766 seconden.
Lang Yarns