Breiwol |
Reageer |
Autheur | |
chickey1214
Groupie Lid sinds: 09 Februari 2013 Locatie: Elburg Status: Offline Points: 79 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 Februari 2014 om 21:57 |
Ik heb 8 bananendozen brei-en haakwol/katoen.
Als daar hier liefhebberij voor is, dan ga ik dat beter uitzoeken, op kleurnummer. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
welke kleuren heb je en hoe dik ?
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
chickey1214
Groupie Lid sinds: 09 Februari 2013 Locatie: Elburg Status: Offline Points: 79 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met andere woorden, de etketten bekijken en de gegevens noteren met de aantallen.
Dit kan makkelijk weken duren, dus geduld graag. Het zijn wel 8 á 10 bananendozen vol met van alles en nog wat. Ik ga het uitzoeken. |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
jeetje wat spannend!!!
of is de redenen triest? dan is t minder natuurlijk. |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
De reden is triest, maar dat kon je niet weten.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beste Wilma,
Erg vervelend dat de aanleiding voor dit geweldige aanbod een trieste aangelegenheid is. Heb je al overwogen om het te schenken tbv dagbestedingsprojecten in de omgeving? Ik heb even gegoogled en misschien zou je eens kunnen vragen bij Careander http://www.careander.nl/pages/careander/ons-zorgaanbod/dagbesteding.php of zij een goede bestemming hebben hiervoor. Hoef je het zelf waarschijnlijk ook niet nog eens allemaal uit te zoeken. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Even een rot berichtje : wilma is overleden. Haar man heeft al eerder diverse handwerkbladen en derg. hier verkocht.Zie juni van vorig jaar.ik heb lang nagedacht of het mijn taak wel is om dit te melden. Maar nu kan een ieder die dat wil, en op haar eigen wijze reageren op dit aanbod.
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jan, ik ben hier nieuw dus ik kende je vrouw niet maar ik wil je toch even mijn medeleven betuigen - dus even een kort berichtje. Doe rustig aan en doe wat goed voelt.
Els
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vind niet, dat je moeite hoeft te doen met uitzoeken, Jan, graag of helemaal niet. Voor jou is het pijnlijk en je hebt er geen verstand van.
Laat de belangstellenden een bod doen op één of meer dozen en zelf thuis uitzoeken, wat ze kunnen gebruiken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
|
oh wat rot voor je. als uitzoeken pijnelijk is is een mixje ook goed hoor. wat ik niet kan gebruiken kan ik vast doorsturen aan 1 van de dames hier of afgeven bij het lokale buurt huis.
|
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Jan, mijn oprechte excuses dat ik mijn berichtje gericht heb aan je overleden vrouw. Ik hoop dat ik je, in mijn onwetendheid, niet gekwetst heb.
Veel sterkte.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |