Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hoi nieuwe forumleden

Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hoi nieuwe forumleden
    Posted: 07 Februari 2014 om 17:30
Ik zie elke dag wel een paar newby's verschijnen, die zich braaf aan ons voorstellen en evenveel mensen die zich blijkbaar alleen aanmelden om een patroon te scoren. Ik heet in de rubriek Even voorstellen iedereen welkom, maar is er wel iemand die het leest? Of sta ik tegen de muur te praten?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 18:40
ja denk dat je dat altijd houd, je hebt ''blijvers'' en ''doorfietsers''
de blijvers zullen t wel lezen de fietsers niet
Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 12:11
Misschien net al bij facebook een Thumbs Up like ingaan stellen, dan weet je dat mensen het lezen. Hoeven ze alleen dat duimpje omhoog te doen. 
Nadeel van dit forum is dat met op google bij veel zoektermen hobbydoos ziet staan, dat heb je bijv. niet met de handwerkclub of besloten facebookforums. Daar moet je je eerst aanmelden. 

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 10:03
Ik vind die ommuurde forums heeeeeel irri, alsof ze van een geheim broederschap zijn. Nee Magtelt je praat niet tegen een muur, maar niet iedereen die hier komt heeft dezelfde insteek. En ik zie verschillende mensen naar jouw topic verwijzen en hem ophijzen, dus trek je daar aan op en negeer de snelbuffetters maar een beetje. Denk maar dat het door het grijze weer komt, dat je je ergert, op zolder staat vast nog wel gekleurde wol.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 10:45
zie het zo magteld. in elk geval kan je zo wel het kaf van koren scheiden
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 18:34
Toch maar even hijsen?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
emmanuelle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 20:42
nee hoor Magtelt je praat niet tegen een muur maar sommigen zullen dit niet lezen.
En voor even over mezelf te spreken ik ben hier zeker niet voor de patronen maar voor de hulp om te leren haken maar niet iedereen is zo en ik moet eerlijk zeggen dat ik al veel hulp heb gehad en zeker ook van jou, waarvoor dank en er zijn nog personen die helpen en goede leerzame raad geven.

ik heb een eigen facebookpagina en dat is je hoeft enkel de link de kopieren
https://www.facebook.com/pages/Naai-en-breiwerk/404466519656117?ref=hl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 21:31
Dat helpen en leren is ook het leukste van het forum, vooral als we allemaal als een denktank bezig zijn en er samen uitkomen. Dan zit ik nog na te genieten als de laptop alweer uit is.

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 21:32
Hoi Magtelt 
ondertussen ben ik opnieuw begonnen  met een lapje te haken en deze is iets rechter maar nog niet helemaal :-)
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 21:38
Dan is de volgende helemaal recht. Van al die lapjes kun je een lappendeken maken. Of hoesjes voor mobieltjes. Ik ben benieuwd.

wat rozengeur.
Back to Top
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 21:41
Hallo Magtelt 
we zien wel wat we er binnekort kunnen van maken en ik werk met 3 kleuren 1tje zwart 1tje paars en 1te groenblauw .
ja misschien een lappendeken  dan maakt het zo niet uit of het recht of scheef is :-)
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:30
Hoi magteld, je zit helemaal niet tegen een muur te praten hoor.
Ik lees het allemaal heel trouw als newby :)
Ben ook lid geworden omdat ik als beginner met bepaalde dingen er niet uit kom. En word echt super geholpen. Zo ook nu, met mijn gehaakte truitje waar ik mee bezig ben.
Lees verder alles trouw mee, maar in veel dingen ben ik niet thuis en vind het dan ook moeilijk om erop te reageren.

Ben hier zeer zeker!! Niet voor de patronen.

Het klopt idd wat mayabees zegt, dat als je wat zoekt, je snel op dit forum terecht komt.
Heb ik ook gehad en dat was dus uiteindelijk voor mij de reden om lid te worden.
Je kunt het positief bekijken, iemand weet iets niet en komt hier terecht.
Dat betekend ook dat jullie goed bezig zijn. Veel dingen hebben, veel dingen weten en er kaas van hebben gegeten.
Alleen is er altijd nog het verschil in mensen die brutaal zijn en binne komen vallen en niet begrijpen dat jullie ook veel werk moeten verrichten en verricht hebben om te zijn wat jullie nu zijn.

Een stel leuke hobbydoosen
Back to Top
lunap View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lunap Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Februari 2014 om 22:17
Hier ook een newby en met de drukte van een 8 maanden oude zoontje en verhuizing hou ik het bij trouw lezen en maak nu dus een uitzondering :-) lol vind het een erg leuke forum en hopelijk in de toekomst wat meer berichten van deze kant.
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 15:30
Ien,dat moet je het eens een keer meemaken als wij een hobbydoosdag hebben.dan leer je nog meer en je leer je ook wat zusjes kennen.het is altijd heel gezellig,
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 16:52
Ik heb idd iets voorbij zien komen van een hobbydoosdag.
Weet niet wanneer er weer eentje in de planning staat of waar evt verdere info hierover te vinden is?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 19:28
Ik doe het meestal op een zaterdag in de maanden dat we ook buiten kunnen zitten, dus tussen mei en september. In Apeldoorn. Ieder neemt iets te eten of snoepen mee, ik zorg voor de drankjes. Soms neemt ieder die dat wil een ruilcreatie mee, zodat ze dan ook weer naar huis gaan met een andere creatie. We kunnen elkaar technieken en steken leren. Ik heb meestal wel restjes wol of dubbele boeken en bladen klaarliggen voor de liefhebbers. Tegen de tijd dat er een datum vaststaat wordt er een lijst gemaakt van wie er komen, met wat voor vervoer en wat ze meenemen aan etenswaar en andere dingen.

Ik heb vandaag bij de bieb twee afgeschreven breiboeken gekocht, die ik zelf al heb, maar die ik niet wilde laten liggen. Die leg ik dus vast klaar voor de hdd (hobbydoosdag).

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2014 om 20:00
Ohhh das leuk zeg.
Ik werk onregelmatig. Nou maar hopen dat ik die dag vrij ben dan.
Word het ruim van te voren bekend wanneer dit is? Misschien heb ik dan nog dienst ruil tijd hihihi
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:56
Het is al een tijdje geleden dat we naar een hobbydoosdag gingen (samen met mijn dochter Veerle).
Het was wel een heel eind rijden vanuit Belgiƫ, maar ik denk er nog met plezier aan terug - was een tof gezelschap. En ik neus nog regelmatig in de boekjes die we uitwisselden.
Hopelijk lukt het nog eens om tot bij jullie te geraken.
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 16:26
Om en om achter het stuur, dan word je niet zo moe. En misschien wil er nog wel iemand uit Belgiƫ mee rijden.

Anders vraag ik, of ze Apeldoorn dichter naar de grens willen plaatsen. We krijgen gemeenteraadsverkiezingen, dan luisteren ze wel naar de burgers.

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 17:08
Big smile
Grx
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns