Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon deken van hexagons met sneeuwvlok

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: patroon deken van hexagons met sneeuwvlok
    Posted: 07 Februari 2014 om 16:18
Heb mij net aangemeld en ben nog uit aan het zoeken hoe het allemaal werkt. Ik ben sinds een jaar helemaal verslaafd geraakt aan haken. Na 2 tassen, een omslagdoek en een geweldige kerstkrans gehaakt te hebben, kwam ik via jullie site terecht bij een prachtige deken van hexagons met sneeuwvlokken. Ook al is de kerst voorbij toch jeuken mijn handen om deze deken te gaan maken. Ik heb al een aantal bollen wol gekocht, alleen het patroon ontbreekt nog. Kan iemand mij daar bij helpen??? ]
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Februari 2014 om 17:27
Heb je al gekeken in de rubriek Even voorstellen? In het topic WELKOM staat informatie over ons forum. Je leest daarin ook hoe je je emailadres kunt laten zien, want nu kan niemand je aan een patroon helpen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Februari 2014 om 23:38
Alles is goed ingesteld dus mail sturen moet geen probleem zijn. Heb een nuttige middag gehad door het engelse patroon wat ik gevonden heb in het nederlands te vertalen en nu heb ik mijn eerste hexagon af. Mocht ik iemand blij kunnen maken met de vertaling bij deze dus. Ga nu nog uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen zodat ik wat kan laten zien van mijn andere haakcreaties en evt de patronen met jullie kan delen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 09:54
Originally posted by Elly2014 Elly2014 wrote:

Alles is goed ingesteld dus mail sturen moet geen probleem zijn.
Als je echte mail wilt ontvangen, moet je mailadres bij windows live Messenger staan. Je kunt ook je mailadres afgeven nadat iemand er met een PM om vraagt (minder spamgevoelig). De e-mail, die we je nu kunnen sturen is heel basic - daar kunnen geen bijlagen mee verstuurd worden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 11:01
Alles is niet goeg ingesteld, je e-mailadres is nog niet zichtbaar. Heb je het WELKOM in Even voorstellen gelezen of toch maar niet die moeite genomen? Het is niet verplicht om dat te lezen of om je e-mailadres te plaatsen, maar als je weinig moeite neemt om je hier te oriƫnteren, doen wij ook weinig moeite om jou te helpen.

wat rozengeur.
Back to Top
Elly2014 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elly2014 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 11:12
Als dit detoonzetting blijft van jou berichten, ben ik liever geen lid van dit forum. Jammer want andere berichten van leden voelen positief aan. Wat ik niet kan zeggen van jou. Vanaf dit moment maak ik dan ook geen gebruik meer van dit forum
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Februari 2014 om 11:20
Inderdaad, dit blijft de toonzetting van mij naar newby's die zich niet willen oriƫnteren op ons forum. Verder ben ik altijd behulpzaam en aardig tegen forumleden.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns