Soft Alarm!!!!!! |
Reageer | Pagina 123 6> |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Januari 2014 om 16:41 |
In de volgende folder van de zeeman staan verschillende kleurtjes soft, lila, baby rose, appeltjes groen en nog veelmeer. En het leuke is dat als je 2 bolletjes haalt krijg je de 3e gratis!!!!!
Wees er snel bij als je interesse hebt, er zijn er al die het in de schappen hebben liggen. Je kan het weg laten leggen tot de actie in gaat.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je voor de tip.en nu maar hopen dat onze Zeeman het ook heeft
|
|
oant Sjen
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
waar zie je dat? dat het volgende week in de aanbieding is,kan niets vinden.Ben nu al hebberig!!!!!
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was er vanmorgen, kocht er een boel, kreeg de folder en....tada. online is de folder nog niet te vinden, wacht...ik maak wel een foto!
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhhhhhhhhhh,wat veel ,maar helaas geen creme,had mijzelf een bedsprei beloofd zodra ze creme hadden van soft.ze zijn trouwens wel 10 cent duurder geworden,maaaaarrrr nog steeds goedkoop en heerlijk om mee te werken.Harstikke bedankt voor het delen.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
o wat erg!!!(maar niet heus)
zitten leuke nieuwe kleurtjes tussen zo te zien, dat word rennen!! heb zowiezo witte nodig, dus de ''noodzaak'' om te gaan is er dank je voor t bericht |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgende week pas . . . ze zien me al aankomen op maandagmorgen !!! Ik was begonnen met het aanleggen van een kleuren verzameling, die komt zo wel goed op gang.
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb ze al weg laten leggen, bij ons doen ze dat wel. Kan je toch ook proberen
|
|
linda1959
Hobbyguru Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
Heb net het hoofdkantoor gebeld met de vraag of het nieuwe softgaren ook online te bestellen is.Dacht slim te zijn,en ook zeker van wol.....en online te bestellen.heb de ervaring, dat heel snel thuis te krijgen,Maar helaas,dit gaat niet lukken.omdat het een aktie is van: 3 voor 2 en dat kunnen ze niet online verwerken.Dus..............,morgenmiddag vrij en dan naar Zeeman om te vragen of ze er voor mij weg willen leggen.ben benieuwd!!!
|
|
Auk
Duizendpoot Lid sinds: 26 Maart 2013 Locatie: Zuid Holland Status: Offline Points: 262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ga zaterdag om 9 uur ook even kijken. Zeeman zit bij mij om de hoek
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat baal ik hier toch altijd van.
Echt, ik prijs mezelf heel gelukkig dat ik leuk werk heb, maar hierdoor kan ik nooit op tijd naar de winkels om gebruik te maken van leuke aanbiedingen. Wanneer ik op zaterdag kom is het altijd al op of alleen nog maar een zeer beperkte hoevelleheid kleuren. Ben maanden geleden wel 5 keer vergeefs 16 km heen en terug naar de Wibra gefietst voor de Fenna wol die er vervolgens niet meer bleek te zijn. Ik hou het dus maar op online aanbiedingen. Maar dames, sla uw slag
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Marie-Louise, volgens mij gaat deze actie zaterdag van start, dus op je vrije dag vroeg op.....
|
|
Groeten Jo
|
|
puntpaprika
Newbie Lid sinds: 03 Oktober 2013 Locatie: Huissen Status: Offline Points: 37 |
Post Options
Thanks(0)
|
Interessant...
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja ja ja hebberig hebberig hebberig
ik heb al 6 pakken apart laten leggen dat betekent 4 pakken betalen en 2 pakken gratis ik ben helemaal happy ik hoef niet vroeg op maar ga wel op tijd groet nia |
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi marion ,weet jij precies wanneer dit ingaat?
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
aankomende zaterdag!!!!!!
|
|
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je wel
|
|
Molemieke
Hobbyguru Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zag op facebook dat iemand ze al gekocht had. Wel leuke kleuren.
|
|
Reageer | Pagina 123 6> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |