Bestelling |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Februari 2014 om 14:26 |
|
Ik twijfelde nog steeds welke plaid ik zou maken en had daarom nog geen wol aangekocht. Mijn vriendin heeft een tijdje geleden de volledige stock van een breifabriek opgekocht. Prachtige kwaliteit wol en katoen (geen acryl). Vermits deze al flink aan het slinken is heb ik haar deze morgen bezocht en onmiddellijk een bestelling geplaatst, ik heb 11 kleurtjes gekozen : 60 euro voor 12 kg ! Laat de brei- en haaknaalden maar komen !
|
||
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
En hoeveel plaids worden het nu ???
|
||
dine
Hobbyguru Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Geen idee hoeveel. Ik had trouwens nog enkele kg liggen (andere kleurtjes). Ik heb 3 brei- en 3 haakpatronen klaarliggen.
|
||
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik ben die tulpjes deken aan het maken, die is ook zo mooi en leuk, misschien een idee voor jou, hij wordt echt heel leuk
|
||
dine
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik had wel al van een hartjesdeken gehoord, de tulpjesdeken ken ik niet. Waar kan ik die vinden ?
|
||
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
http://charami.com/2012/04/22/patroon-hartjesdeken/
o verkeerd gelezen haha! ik zoek even de tulpjes voor je op
http://franciens-haakwerk.blogspot.nl/2013/04/tulpen-randjes-hakencrochet-tulips.html
Hier de tulpjes!
|
||
dine
Post Options
Thanks(0)
|
|
Bedankt Lelie !
Ik dacht eerst dat het een volledig tulpendeken was...haha. Volgende week komt de bestelling toe, kan ik gaan combineren. Ik kijk vooral uit naar mijn bezoekje aan een vriendin. Zij heeft het financieel moeilijk en houdt enorm van haken en breien. Wat zal ze gelukkig zijn als ik haar een grote doos vol bolletjes cadeau geef. |
||
Lelie
Hobbyguru Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Oh dat zou ook nog kunnen natuurlijk haha! Maar ik ken alleen deze steek..
Lief van je dat je je vriendin zo'n grote doos bolletjes geeft Zal ze vast heel blij mee zijn!
|
||
dine
Post Options
Thanks(0)
|
|
Er is er nog eentje dat zo'n doos krijgt maar dat zal pas binnen enkele maanden zijn. Zij was altijd heel behulpzaam en deelde veel patroontjes in mijn beginperiode. Daar ben ik ze enorm dankbaar voor en daarom bedank ik hen op deze manier.
|
||
rosaa
Hobbywonder Lid sinds: 25 Augustus 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 438 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ja dine deze bedoelde ik, hij wordt echt zo leuk als het er uit ziet, en het is ook zo leuk om te maken alleen de draadjes daarna is wat minder
|
||
dine
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja, van draadjes instoppen weet ik alles na mijn 'ripple pattern'plaid
|
||
rosaa
Post Options
Thanks(0)
|
|
ik heb er niet echt een hele grote hekel aan, ik vind het wel ontspannend en ja dames dat is vloeken in de kerk dat weet ik ,maar ik vind het gewoon niet zo heel erg
|
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ha dine,
wol per kilo!! dat klinkt als heel veel, is t ook natuurlijk, waar ga je al t moois laten? zie t al voor me t hele huis vol met wol en jij op zoek met de haaknld in je hand, naar dat ene bolletje, want die kleur moest t zijn heel veel plezier met haken/breien |
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
bedankt voor de links ik heb de patronen ook maar even opgeslagen.je weet maar nooit
|
||
oant Sjen
|
||
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat heerlijk zoveel mooie wolletjes en wat ontzettend lief dat je ook je vriendinnen daarmee wilt verrassen! Heel veel plezier bij het zelf maken en het cadeau geven.
|
||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
nee die ken ik ook niet .doe ik er ook bij dankje
|
||
oant Sjen
|
||
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
he verdorie doet favecraft het niet op mijn computer daar baal ik zo van Nespa had ook al van die leuke dingen van favecraft en al free crochet wil bij mij ook niet volgens mij mis ik daardoor best wel leuk patroontjes zoals een cupcake afghan
|
||
dine
Post Options
Thanks(0)
|
|
Alles is/wordt mooi gesorteerd hoor en weggestopt,geen zoekwerk. Ik heb nu een grote wandkast + 5 grote ladenblokken vol. Ik heb ook een stockvoorraad opgemaakt, zodat ik altijd in 1 oogopslag zie hoeveel bolletjes en kleurtjes ik heb van diverse kwaliteiten. |
||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb je een pm gestuurd
|
||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |