Digital stamps |
Reageer |
Autheur | |
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 14 Februari 2014 om 19:25 |
Ik ontdekte op YouTube digital stamps en inkleuren met markers.
Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien wat tips en / of links. Ik heb een filmpje gevonden hoe je free digital stamps in Word kan vergroten, verkleinen,.... en printen. Ik las net dat hema correspondentie kaarten heel geschikt zijn, dus daar wil ik morgen even voor gaan kijken. En ik heb een aantal promarkers, waar ik nog geen, tot weinig ervaing mee heb. Dus wie kan me op weg helpen? Mijn scrap ervaring, die je er ook voor nodig hebt is 0,0. ;-) |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
sorry, lijkt net of je russiies praat!
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
dit gaat mij boven de pet
|
|
oant Sjen
|
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Misschien maakt deze link het wat duidelijker:
http://www.justwordz.ca/2014_01_01_archive.html |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb het filmpje zitten bekijken, kleuren 2.0 lijkt het wel. Wat ik van heel lang geleden weet - toen kleurplaten nog geweldig waren, dat de kwaliteit van het papier belangrijk is. Als het te goedkoop is zuigt het de kleur op en weet je niet waar het blijft. Daar heb je gewoon geen controle over. Als je net als de dame van het filmpje kleuren wilt . . . wordt het oefenen ben ik bang, ze heeft er over nagedacht en het al veel vaker gedaan.
|
|
hhoekstra
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 274 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ha, ha, ik zie dat alle woorden bijna Nederlands zijn en zinnen vormen maar er gebeurt helemaal niets tussen mijn oren als ik het lees.
|
|
Hanny
|
|
macheri
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik weet niet of ik helemaal goed zit met mijn idee . maar volgens mij is het niet meer dan een leuk stempeltje uitprinten en dat inkleuren met die promarkers die volgens mijn gewoon een dure uitvoering zijn van viltstiften. Maar de promarkers zijn misschien wel beter omdat ze makkelijker en mooier met elkaar kunnen vermengen
Maar je kan er het beste idd gladpapier voor gebruiken wat dus de inkt niet op sleurpt als je kleurt zoals wat je vroeger in die ouderwetse kleurboeken had. Ik zelf ben niet zo weg van de print kwaliteit van d correspondentie kaarten van de hema omdat het vaak lang duurt voor de print droog is. Maar goed het is al weer jaren geleden dat ik daarmee heb gewerkt. Het voordeel van de digitale stempel is als je het print is dat het gelijkmatig is en dat niet een druk verschil hebt door dat je dus niet drukt en je er zoveel kan vinden zonder dat je hele kast gelijk volstaat met stempeltjes die je maar 1 keer gebruikt Maar om het kortweg te zeggen (ik kan het wel hoor ) het is gewoon een leuk stempeltje afdrukken op redelijk glad papier en dan leuk inkleuren en dat kan met die promarkers maar kan ook gewoon met viltstiften Hier een site met allemaal links naar stempeltjes. http://topdigitalstamping.gotop100.com/ en natuurlijk pimterest http://www.pinterest.com/fluffyflea/digi-stamps-and-free-printables/ |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de links!
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je moet bij zelf printen wel oppassen, dat de stiften die je koopt, de printlijnen niet oplossen. Dan krijg je je plaatje nooit mooi.
Ik kleur met stiften op alcohol basis, die kleuren veel gemakkelijker as die op water basis (vind ik ), maar mijn plaatjes moeten gestempeld zijn met memento inkt. Als ik niet allemaal nieuwe stempels wil kopen, dan koop ik gestempelde plaatjes op MP. En dan alleen die met memento inkt zijn gestempeld, succes, kleuren blijft leuk |
|
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb promarkers op alcoholbasis, de copics waren me iets te duur.
|
|
cormout
Hobbywonder Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
Post Options
Thanks(0)
|
zelf heb ik o.a. spectrum noir stiften
Ook leuker geprijsd als de copic's |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ha ff google gebruikt, snap wat je bedoeld, maar kan je niet helpen
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |