Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Digital stamps

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Digital stamps
    Posted: 14 Februari 2014 om 19:25
Ik ontdekte op YouTube digital stamps en inkleuren met markers.
Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien wat tips en / of links.

Ik heb een filmpje gevonden hoe je free digital stamps in Word kan vergroten, verkleinen,.... en printen.
Ik las net dat hema correspondentie kaarten heel geschikt zijn, dus daar wil ik morgen even voor gaan kijken.
En ik heb een aantal promarkers, waar ik nog geen, tot weinig ervaing mee heb.

Dus wie kan me op weg helpen? Mijn scrap ervaring, die je er ook voor nodig hebt is 0,0. ;-)

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 19:33
sorry, lijkt net of je russiies praat!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 20:46
dit gaat mij boven de pet
oant Sjen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Februari 2014 om 22:32
Misschien maakt deze link het wat duidelijker:

http://www.justwordz.ca/2014_01_01_archive.html
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 13:22
Ik heb het filmpje zitten bekijken, kleuren 2.0 lijkt het wel. Wat ik van heel lang geleden weet - toen kleurplaten nog geweldig waren, dat de kwaliteit van het papier belangrijk is.
Als het te goedkoop is zuigt het de kleur op en weet je niet waar het blijft. Daar heb je gewoon geen controle over.
Als je net als de dame van het filmpje kleuren wilt . . . wordt het oefenen ben ik bang, ze heeft er over nagedacht en het al veel vaker gedaan.
Back to Top
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 14:08
Ha, ha, ik zie dat alle woorden bijna Nederlands zijn en zinnen vormen maar er gebeurt helemaal niets tussen mijn oren als ik het lees.
Hanny
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 18:30
Ik  weet  niet  of  ik helemaal  goed zit  met mijn idee . maar  volgens mij is het  niet meer dan een leuk stempeltje uitprinten en dat  inkleuren met  die promarkers die volgens mijn  gewoon een dure uitvoering zijn van viltstiften. Maar de promarkers zijn misschien wel beter omdat ze  makkelijker en mooier  met elkaar  kunnen vermengen 

Maar  je kan er het beste  idd gladpapier  voor gebruiken wat  dus de inkt niet  op sleurpt als  je kleurt zoals wat  je vroeger in die ouderwetse  kleurboeken had. Ik  zelf ben niet zo  weg van de print kwaliteit van d correspondentie kaarten van de hema omdat  het vaak lang duurt voor de print droog is. Maar goed het is al weer jaren geleden dat ik daarmee heb gewerkt.

Het voordeel van de digitale stempel is als  je het print is dat het gelijkmatig is en dat niet  een druk verschil hebt  door dat je dus niet drukt Wink
en je er zoveel kan vinden zonder dat  je hele kast gelijk  volstaat  met stempeltjes  die je maar 1 keer gebruikt Wink

Maar  om het  kortweg te zeggen (ik kan het wel hoor ) het is gewoon een leuk stempeltje afdrukken op  redelijk glad papier en dan leuk inkleuren en dat  kan met die promarkers maar  kan ook gewoon met  viltstiften Wink

Hier een site met  allemaal  links naar stempeltjes.

http://topdigitalstamping.gotop100.com/

en natuurlijk pimterest  LOL

http://www.pinterest.com/fluffyflea/digi-stamps-and-free-printables/

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 19:25
Bedankt voor de links!

Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2014 om 23:02
Je moet bij zelf printen wel oppassen, dat de stiften die je koopt, de printlijnen niet oplossen. Dan krijg je je plaatje nooit mooi.
Ik kleur met stiften op alcohol basis, die kleuren veel gemakkelijker as die op water basis (vind ik ), maar mijn plaatjes moeten gestempeld zijn met memento inkt. Als ik niet allemaal nieuwe stempels wil kopen, dan koop ik gestempelde plaatjes op MP. En dan alleen die met memento inkt zijn gestempeld,

succes, kleuren blijft leuk
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2014 om 09:19
Ik heb promarkers op alcoholbasis, de copics waren me iets te duur.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 09:22
zelf heb ik o.a. spectrum noir stiften
Ook leuker geprijsd als de copic's
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 10:34
ha ff google gebruikt, snap wat je bedoeld, maar kan je niet helpen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 2.016 seconden.
Lang Yarns