Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

grote snoopy haken

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hilde48 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Februari 2014
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilde48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: grote snoopy haken
    Posted: 17 Februari 2014 om 11:56
Ik ben op zoek naar een patroon om een grote snoopy te haken
Heb èèn gevonden een heel mooie en grote maar helaas in het engels 
kan er mij iemand helpen AUB.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 12:56
Hallo Hilde48, we vinden het altijd fijn als nieuwelingen, zeker die met de deur in huis vallen, zich ook voorstellen - onder het kopje even voorstellen.
Daar staat ook een welkomstbericht met tips en die zijn reuze nuttig - ik heb er net eentje uitgevoerd (zoeken op het forum) en die leverde dit op (ik plak even andermans tekst hier) -
Met de vertaallijst van Charami.com - uh, het is dus wat afgekapt geraakt.
Maar het idee is dat daar vertaallijsten staan en dat je dus aan de gang kunt met snoopy - als hij dan af is hopen we hem te zien onder "mijn creaties"
Back to Top
hilde48 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 17 Februari 2014
Locatie: belgie
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilde48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 13:26
Sorry ik wil mijn voorstellen maar is mijn eerste keer en ik weet niet hoe ik het moet doeN
Ook vertaal lijst snap ik niets van
Sorry hoor
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 13:34
Hilde, in de rubriek 'even voorstellen' kun je jezelf voorstellen.
Je zou in google eens kunnen zoeken op Haaktermen vertalen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 14:18
Nou het is je gelukt om een vraag te stellen . . . toch, en wij zijn ook allemaal hier.
Je hebt nu een onderwerp geplaatst onder "patronen", dit kan ook bij "even voorstellen" en dan ben jij het onderwerp Smile
Wij hier zijn allemaal hobbyisten, de een haakt, de ander breit, kleit, naait enzovoorts en we willen allemaal heel graag helpen,
maar dan verwachten we wel dat je heel graag wilt en op zijn minst eens goed naar zo'n vertaallijst kijkt en een poging waagt.
Als er dan in het patroon een 3dubbel overgehaalde salto staat en je het niet snapt - dan komen we je redden.
Ik zal een 2e stap doen. Met deze link http://charami.com/vertaal-en-omzetschemas/ kom je op een site met vertaalschema's,
je kiest Engels want je patroon is in het engels en dan ga je eens rustig zitten en probeert wijs te worden uit het patroon,
net zoals andere haaksters hier doen.
Ik zeg inderdaad niet "ik" want ik ben van de breikudde.
 
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 15:45
de grote snoopy-patronen die je tegenkomt, zijn kooppatronen en mogen vanwege copyright niet gratis gedeeld worden. Ze bestaan helaas niet in het Nederlands, enkel in het Engels en Spaans.
Indien je besluit het Engelse patroon aan te kopen, dan willen wij je graag helpen met vertalen.
Maar... wij appreciëren het enorm indien je het toch eerst eens zelf probeert, door bvb naar de site van charami.com te gaan. Daar vind je schema's dat elk Engels begrip vertaalt naar het Nederlands.
Kom je er als slot toch nog niet uit, dan mag je gerust het gedeelte dat je niet snapt in het topic 'vragen' neerschrijven. We zijn met voldoende leden die je dan graag op weg helpen :-)
Voordeel : Indien je enkele basisbegrippen in het Engels kan, dan gaat er een wereld open van 'gratis' patronen op het internet!!! Je leven zal tekort zijn om alleen maar de leuke ervan gemaakt te krijgen!!! :-)
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2014 om 18:13
Ik zou wel willen weten wat je niet begrijpt van een vertaallijst. Misschien dat we je dat kunnen leren. Indien dat echt niet lukt zou je je moeten beperken tot de Nederlandse patronen. Boekwinkel, bibliotheek of google kunnen uitkomst bieden. Google eens op gratis haakpatronen snoopy, wie weet.... Je kan moeilijk van ons verwachten dat wij wel met een kant en klaar vertaling komen :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns