Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aldi

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aldi
    Posted: 19 Februari 2014 om 16:10
De Aldiboekjes zijn van Marie Claire/Phildar, dus die kun je al hebben. De wol was van die sjaaltjes, die je overal zag. Wibra heeft leuke krinkeltjesbolletjes, mooi voor sierrandjes of sieraden. Ook weer goud met glitter.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 18:39
niet gezien t krinkeltjes garen, wel mohiar van acryl, mooi paars, kon me weer niet beheersen , de wolhamster was los!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Februari 2014 om 20:35
Ik heb bij de action voor de wol gestaan, maar ik was sikkeneurig en ze hadden geen oranje om me op te vrolijken.
Back to Top
noekiexxx View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer noekiexxx Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 09:36
Bij Trekpleister hebben ze pakketten wol van 6 bollen voor 3,99 in 2 verschillend variaties. Deze waren 2 weken geleden bij het kruidvat in de aanbieding.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 10:41
Was gisteren bij de aldi en dacht op tijd. Hadden helaas maar vier boekjes liggen. Allemaal voor naaien.
Heb wel de wol meegenomen voor de sjaal. Nog nooit gedaan, dus ben benieuwd. Alleen moet ik even naald 9 kopen. Want die moet je gebruiken volgens de beschrijving. Heb wel 10 liggen, maar is misschien niet slim. Maar dat weet ik niet. We gaan het zien :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 15:35
Zie je ik was echt sikkeneurig en ben helemaal vergeten te vertellen dat ze bij de action ook katoen hadden liggen.
Heb bij de Aldi net het naaiboek meegenomen, ik heb er helemaal geen dus dat is een echte aanwinst.
@Ien, zal ik morgen hier nog eens langs de aldi voor je fietsen ? Welk boek had je willen hebben ?
Ik geef geen garanties want er lag niet veel meer en er stond iemand voor en zelf was ik gefixeerd op het naaiboek. Doe maar een reply op de PM.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 16:02
Hihihi lw, grappig. Want ook ik het naaiboek meegenomen.
Heb de naaimachine van mijn moeder thuis staan. Staan leuke dingen in, zeker een aanwinst.
Ik was meer nieuwschierig wat er in de brei en haakboeken zou staan. En of ik er wat mee kan/aan heb :)
Hebben nog een aldi op alphen, maar had hier helaas vandaag niet de gelegenheid voor om langs te rijden. Morgen wel, dus ga ik zeker ff doen.
In ieder geval bedankt voor je aanbod. Lief van je.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 20:00
Ja ik heb al een halve week een pestpokke Unhappy bui, dus dat moet gecompenseerd worden door wat vriendelijke acties.  
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 20:05
lw
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:22
Originally posted by Ien Ien wrote:

lw

Inderdaad cheer up, ik ga nu de doos nog even bekijken en dan ga ik kijken of er in het dorp nog iets te scorùh is.
De kringloop is vandaag open, dus je weet maar nooit.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:31
Ohhhhh ... de kringloop.
Ook altijd ergggggg leuk :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 15:48
Het is wisselend, ze hebben een vuilnisemmer vol met breinaalden staan, ik heb er 2 perl-inox No 4 uit gevist.
Vandaag heb ik maar eens gevraagd naar haaknaalden . . . Nou ben ik tot de schokkende ontdekking gekomen dat dat aanbod minimaal is en de vraag groot !!!
4 breiblaadjes en 2 breinaalden . . . € 2,50
Daarna de Zman in, ze hadden inderdaad weer soft (andere kleuren, maar niet veel) en een hele berg royal (maar de gemeleerde hebben allemaal al een baas).
Ik heb mezelf blij gemaakt met lila en oranje soft en turquoise royal.
En bij de bieb de sandra van januari gescoord, nou top niet dan.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 10:06
En nu staat er weer een op je gezicht lw
Back to Top
By MG View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer By MG Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 13:18
Originally posted by Ien Ien wrote:

Hihihi lw, grappig. Want ook ik het naaiboek meegenomen.
Heb de naaimachine van mijn moeder thuis staan. Staan leuke dingen in, zeker een aanwinst.
Ik was meer nieuwschierig wat er in de brei en haakboeken zou staan. En of ik er wat mee kan/aan heb :)
Hebben nog een aldi op alphen, maar had hier helaas vandaag niet de gelegenheid voor om langs te rijden. Morgen wel, dus ga ik zeker ff doen.
In ieder geval bedankt voor je aanbod. Lief van je.

Ik heb het haakboekje gekocht, er staan wat truitjes in wat mij wel interessant leek, een envelop tasje, sjaal, omslagdoek, muts,bolero, mitaines(polswarmers) en een gsm hoesje.
http://madebymg.
blogspot.nl/

https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/bymg/
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Februari 2014 om 15:02
Gisteren helaas weer van alles tussen gekomen, maar kom zometeen nog in de buurt. Dus binnen lopen kan geen kwaad zo te horen :)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns