Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Rondbreien met patroon

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Betsy View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betsy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Rondbreien met patroon
    Posted: 20 Februari 2014 om 23:13
Ik brei een topje voor het eerst met een rondbreinaald. Ik wil er een patroon inbreien, maar nu kom ik er achter dat de draad van de inbreikleur steeds aan de verkeerde kant zit omdat ik niet heen en weer brei. Hoe los ik dit op?
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Februari 2014 om 23:31
Op de rondbreinaald heb je altijd de goede kant tegen je aan zitten, dus de aanhechtdraad moet je aan de achterkant houden.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 08:57
je neemt de draad aan de achterkant mee tot het beginpunt
oant Sjen
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 13:16
Ik gok even, je wilt zeker alleen aan voor of achterkant iets inbreien ?
Maar je had ook gedacht dat je een keer iets op de rondbreinaald wilde breien zodat je de naden niet hoeft dicht te naaien ?
Zit ik goed ? Wat je ook zou kunnen doen is wel de rondbreinaald gebruiken, maar dan heen en weer breien -
je hebt dan 1 zijnaad, die je later moet sluiten, maar omdat je heen en weer gaat heb je wel je inbreikleur steeds op de goede plek zitten.
Steeds opnieuw aanhechten zou ik niet aanbevelen, dan moeten we je binnenkort naar het gekkenhuis begeleiden als je al die draadjes weg moet werken.
Back to Top
Betsy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Betsy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 14:47
Bedankt voor jullie tips. Lw1463 je hebt precies begrepen wat ik bedoel. Ik ga je tip opvolgen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Februari 2014 om 15:38
Soms heb ik echt helderziende gaven
Als je het op het forum leuk vind, stel je je dan nog even voor bij "even voorstellen" ?
Daar staat ook een welkomstboodschap en wat extra uitleg.
Kijk nu heb jij hulp nodig en een andere keer kun jij misschien helpen - zo zitten forums in elkaar.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.326 seconden.
Lang Yarns