knoopjes action |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Februari 2014 om 09:21 |
Ik heb de zakjes met knoopjes van de action eens goed bekeken. er zitten werkelijk hele leuke knopen in ,alleen is het erg jammer dat er zo weinig van de zelfde in zitten.
Ik ga daarom kijken of er nog meer van de zelfde zakjes in de winkel zijn. om genoeg knoopjes te krijgen voor een kindervestje |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Welke zou je graag willen Bloem, dan kijk ik voor je vanmiddag.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Misschien is het leuk om dezelfde grootte, maar verschillende kleuren knopen te gebruiken. Ik heb ook wel eens om en om een ronde en een bloemtje gebruikt.
Ik had de indruk dat ze resten knopen hadden opgekocht en per gewicht in zakjes gegooid. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Gaat het om het hele zakje of spicifieke knopen, Bloem?
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Volgens mij maken ze ons lekker (in dit geval Bloem) zodat hun hele voorraad opgekocht wordt.
Wij gaan dan alle knoopjes naar Bloem sturen zodat ze van alles er een aantal heeft, tsjee wat zijn die gasten slim. |
|
![]() |
|
als verschillende hobbydozen, zakjes met dezelfde kleur kopen.zou je onderling kunnen ruilen?
er zitten ook heel veel kleine in die zijn heel geschikt voor poppen kleding . roept u maar |
|
![]() |
|
Zakjes met knopen zijn binnen, de ruilhandel kan beginnen!!!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik heb (nog) geen knopen-fetisj, dus ik moet er eenvoudig afstand van kunnen doen. |
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
De knopen van de Action worden veel door scrapbookers gebruikt, en dan is het juist leuk om allemaal verschillende te hebben. Ik denk dat dat de diversiteit in een zakje verklaart.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
ik heb gisteren 5 dezelfde zakjes kunnen kopen. daar door ik heb voorlopig knopen genoeg. en kunnen de kleinkinderen er vanmiddag mooi mee spelen. ze hadden ook een mooie opbergdoos met vakjes aan de boven en onderkant ideaal. die heb ik ook maar meegenomen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |