Aldi |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Februari 2014 om 16:10 |
De Aldiboekjes zijn van Marie Claire/Phildar, dus die kun je al hebben. De wol was van die sjaaltjes, die je overal zag. Wibra heeft leuke krinkeltjesbolletjes, mooi voor sierrandjes of sieraden. Ook weer goud met glitter.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
niet gezien t krinkeltjes garen, wel mohiar van acryl, mooi paars, kon me weer niet beheersen , de wolhamster was los!
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik heb bij de action voor de wol gestaan, maar ik was sikkeneurig en ze hadden geen oranje om me op te vrolijken.
|
|
![]() |
|
noekiexxx ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2014 Status: Offline Points: 15 |
Bij Trekpleister hebben ze pakketten wol van 6 bollen voor 3,99 in 2 verschillend variaties. Deze waren 2 weken geleden bij het kruidvat in de aanbieding.
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Was gisteren bij de aldi en dacht op tijd. Hadden helaas maar vier boekjes liggen. Allemaal voor naaien.
Heb wel de wol meegenomen voor de sjaal. Nog nooit gedaan, dus ben benieuwd. Alleen moet ik even naald 9 kopen. Want die moet je gebruiken volgens de beschrijving. Heb wel 10 liggen, maar is misschien niet slim. Maar dat weet ik niet. We gaan het zien :) |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Zie je ik was echt sikkeneurig en ben helemaal vergeten te vertellen dat ze bij de action ook katoen hadden liggen.
Heb bij de Aldi net het naaiboek meegenomen, ik heb er helemaal geen dus dat is een echte aanwinst. @Ien, zal ik morgen hier nog eens langs de aldi voor je fietsen ? Welk boek had je willen hebben ? Ik geef geen garanties want er lag niet veel meer en er stond iemand voor en zelf was ik gefixeerd op het naaiboek. Doe maar een reply op de PM.
|
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Hihihi lw, grappig. Want ook ik het naaiboek meegenomen.
Heb de naaimachine van mijn moeder thuis staan. Staan leuke dingen in, zeker een aanwinst. Ik was meer nieuwschierig wat er in de brei en haakboeken zou staan. En of ik er wat mee kan/aan heb :) Hebben nog een aldi op alphen, maar had hier helaas vandaag niet de gelegenheid voor om langs te rijden. Morgen wel, dus ga ik zeker ff doen. In ieder geval bedankt voor je aanbod. Lief van je. |
|
![]() |
|
Ja ik heb al een halve week een pestpokke
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Inderdaad cheer up, ik ga nu de doos nog even bekijken en dan ga ik kijken of er in het dorp nog iets te scorùh is. De kringloop is vandaag open, dus je weet maar nooit. |
|
![]() |
|
Ohhhhh ... de kringloop.
Ook altijd ergggggg leuk :) |
|
![]() |
|
Het is wisselend, ze hebben een vuilnisemmer vol met breinaalden staan, ik heb er 2 perl-inox No 4 uit gevist.
Vandaag heb ik maar eens gevraagd naar haaknaalden . . . Nou ben ik tot de schokkende ontdekking gekomen dat dat aanbod minimaal is en de vraag groot !!! 4 breiblaadjes en 2 breinaalden . . . € 2,50 Daarna de Zman in, ze hadden inderdaad weer soft (andere kleuren, maar niet veel) en een hele berg royal (maar de gemeleerde hebben allemaal al een baas). Ik heb mezelf blij gemaakt met lila en oranje soft en turquoise royal. En bij de bieb de sandra van januari gescoord, nou top niet dan. |
|
![]() |
|
En nu staat er weer een
![]() ![]() |
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Ik heb het haakboekje gekocht, er staan wat truitjes in wat mij wel interessant leek, een envelop tasje, sjaal, omslagdoek, muts,bolero, mitaines(polswarmers) en een gsm hoesje.
|
|
![]() |
|
Gisteren helaas weer van alles tussen gekomen, maar kom zometeen nog in de buurt. Dus binnen lopen kan geen kwaad zo te horen :)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |