Haken voor meisjes |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Februari 2014 om 12:35 |
Ik weet niet of er al een groter aanbod is voor meisjeshaakpatronen, maar een paar jaar geleden was het een droevige toestand. Ik heb toen uit breibladen een aantal patronen geselecteerd en gescand. Voor jongens is er helemaal niets te vinden, maar ik heb een aardige hoeveelheid jurkjes, rokjes, truitjes, vestjes, poncho's, bolero's en tasjes bij elkaar gebracht.
We hebben een hele lading nieuwe haaksters op het forum gekregen, dus ik bied ze nog maar eens aan. LET OP: IK HEB DEZE PATRONEN NIET MEER, S.V.P. NIET MEER PM'S STUREN. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt,
mijn mailadres staat in mijn profiel en ik zou graag deze patronen van je ontvangen. Er is vast iets leuks bij voor mijn kleindochter van 3,5
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou de patronen niet aan klein- of schoondochters laten zien. Of eigen dochters. Dan plaatsen ze meteen een bestelling.
Je hebt ze, als het goed is. |
|
wat rozengeur. |
|
Feya
Newbie Lid sinds: 07 Augustus 2013 Locatie: Arnemuiden Status: Offline Points: 38 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt,
Mag ik ook van jouw die patroontjes?ik heb 4 kleindochters dus wie weet staat er wat leuks bij! Alvast bedankt hoor!! |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi magtelt, heb je net een pm gestuurd.
Lijkt me super om te ontvangen. Misschien dat er nog wat leuks bij zit voor mijn kleine nichtje. Alvast heel erg bedankt :) |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, ontzettend bedankt!
Ik ga gelijk beginnen aan het leuke peignoirtje dat in Kind haken 1 staat, dus niks te prullemanderen
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Nou, ik hoop dat alles goed is doorgekomen, ik zit al een half uut te mailen, voor ik aan het echte hobbydooswerk toekom. Maar graag gedaan, hoor.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Magtelt.
Heb echt van alles binnen gekregen en ga het straks op mijn gemak even bekijken. Echt heel erg bedankt voor de moeite en de tijd Hoop dat je nu aan hobbydoos dingen toekomt. |
|
Geotje
Hobbywonder Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat zit er allemaal tussen? ik heb een dochter van 3 en zou graag wat leuke tasjes voor haar maken en ern poncho of zoiets.
|
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Heb nog niet gekeken. Maar zo te zien van alles en alles :) |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er zit zeker een tasje en een paar poncho's tussen.
Ik heb aan het begin van het topic verteld wat er zoal te verwachten is. Ik vergat nog de leuke pet te vermelden en het aardbeimutsje |
|
wat rozengeur. |
|
veerlevdk
Newbie Lid sinds: 23 Februari 2014 Locatie: geel, belgiƫ Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo,
Ik ben hier nog nieuw en mijn weg wat aan het zoeken. Ik heb net mijn allerseerste rokje gehaakt voor mijn dochterje. Toch wel een beetje trots op mezelf. Ik zou het superleuk vinden als ik de patroontjes ook van jou zou mogen ontvangen want het smaakt naar meer :-) Alvast heel erg bedankt ! groetjes, Veerle |
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, ik heb je ook een pb gestuurd. Altijd handig, zulke patronen. Wie weet krijg ik ooit ook nog een kleinkind, of nog liever meer. Moeten er eerst nog schoondochters komen.
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Magtelt ik zou best graag die patroontjes willen hebben
|
|
oant Sjen
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor de mooie patroontjes Magtelt!
Katinka |
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt, mag ik ook meedoen?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Bloem, ik heb ze gestuurd.
Pippi, ik ga ze verzenden. Zijn dan alle meisjes voorzien? |
|
wat rozengeur. |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt heel erg bedank, wat zijn het er veel.
|
|
oant Sjen
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wie binne benne, benne binne, in ieder geval zijn de patronen hier binnen. Zitten mooie tussen!!!
Dank je! |
|
Ien
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi magtelt,
Alles even op mijn gemak bekeken. Zitten echt super leuke dingen bij. Nogmaals heel erg bedankt |
|
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |