Paradise barbie patronen? |
Reageer | Pagina 12> |
Autheur | ||||||||||||||||||||||||
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 23 Juli 2010 om 10:32 |
|||||||||||||||||||||||
Wanneer jullie patronen tegenkomen op het internet, van Prachtige Barbie jurken van het merk Paradise...........niet bestellen maar..... eerst even aan mij vragen Ik heb er 94 |
||||||||||||||||||||||||
drempt
Hobbyguru Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
ik weet niet hoe die eruit zien haken of breien/ naaimachine ??? ik ben wel geïntresseerd |
||||||||||||||||||||||||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||||||||||||||||||||||||
marlene
Hobbyguru Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
even googlen, (Paradise crochet) ik mag hier geen foto's plaatsen het zijn engelse haakpatronen (vaak met kant en/of kraaltjes) worden regelmatig te koop aangeboden op Ebay |
||||||||||||||||||||||||
Jolanda_25
Duizendpoot Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
oeeh helemaal fantastisch!! :-D Als je wilt mag je mij er wel wat doen. Ik ben wel van de sierlijke en gala jurken :-D |
||||||||||||||||||||||||
Groetjes Jolanda
|
||||||||||||||||||||||||
marlene
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Jolanda_25
Duizendpoot Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Oh dan moet ik ff gaan zoeken vanavond, maar eigenlijk maakt het niet zo heel veel uit. Je mag me wel ook zo wat doen hoor.. |
||||||||||||||||||||||||
Groetjes Jolanda
|
||||||||||||||||||||||||
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
||||||||||||||||||||||||
naatje
Hobbyguru Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Deze foto's mogen wel ,zijn foto's van mijn eigen creatie's.
|
||||||||||||||||||||||||
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
|
||||||||||||||||||||||||
ab63
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3217 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
ze blijven mooi Renate
|
||||||||||||||||||||||||
GROETJES ANGELA
|
||||||||||||||||||||||||
Marleen1970
Newbie Lid sinds: 04 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Een berichtje voor Marlene, Ik zoek de volgende patronen:
P-056 - 1895 Skating Costume
P-065 - 1985 Diana Beaded Gala Gown Groet,
Marleen |
||||||||||||||||||||||||
Marleen
|
||||||||||||||||||||||||
seat67
Hobbywonder Lid sinds: 05 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 440 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Hai mooie collectie heb je met zoveel. Zou ik nummer P-019 - 1850 Dickens Christmas Caroler Dank je wel;) |
||||||||||||||||||||||||
misty
Groupie Lid sinds: 15 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
hallo marleen heb je voor mij ook een paar van die patronen van barbie ,heb namelijk een kleindochter die met barbies gaat beginnen zou haar graag met iets moois verrassen maakt niet uit als het maar breien is
|
||||||||||||||||||||||||
Marleen1970
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Goedenavond dames, ik heb ze helaas niet, ik zoek ze. Zoek je wat minder exclusieve patronen, kijk dan eens op: Marleen |
||||||||||||||||||||||||
Marleen
|
||||||||||||||||||||||||
marjolein2202
Hobbyguru Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
wat prachtig!
|
||||||||||||||||||||||||
misty
Groupie Lid sinds: 15 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 50 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
ach ja ik had marleen geschreven maar het moet marlene zijn dus bij deze voor marlene heb je een paar patroontjes voor mij vast heel erg bedankt ook namens kleindochter
|
||||||||||||||||||||||||
marlene
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
hihi, maar ik heet eigenlijk Marleen (0m het nog ingewikkelder te maken)die naam was al bezet, vandaar Marlene Ik kan er nu even niet bij, ik krijg een nieuwe computer(van mijn hubbie), en deze patroontjes staan op een dvd, en de dvd-speler doet het nu even niet. dus Marleen1970, Seat67 en misty, even geduld, zodra mijn nieuwe comp. werkt ga ik voor jullie zoeken |
||||||||||||||||||||||||
misty
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
dank je wel voor je berichtje marlene dan wacht ik tot je klaar bent met je pc
|
||||||||||||||||||||||||
Marleen1970
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Hallo Marlene, Wat grappig, dan was iemand je al voor en dan zitten we nu dus met drie Marlenen op dit forum. Veel succes met je computer. Ik heb sinds juli vorig jaar een nieuwe laptop en ik heb veel moeite gehad met het 'inwerken' van het toetsenbord. Dat ging in het begin veel langzamers/stroever dan ik gewend was. Nu kan ik bijna op volle snelheid typen zonder dubbele letters waar de niet horen, lettters die ik toch écht intoets maar niet verschijnen (rammen om ze tevoorschijn te krijgen bleek het enige dat hielp om de toetsen 'soepel'te laten worden) en meer van dat soort dingen. Groet, Marleen |
||||||||||||||||||||||||
Marleen
|
||||||||||||||||||||||||
Marleen1970
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Ik ben inmiddels begonnen met vertalen van één van de patronen die ik ooit eens op een rommelmarkt vond. Bij het maken van de proeflapjes kwam ik er achter, dat er verschil zit tussen de Amerikaanse en de Engelse termen. Nu ik de juiste vertalingen heb gevonden, begint het ergens op te lijken. Groetjes, Marleen |
||||||||||||||||||||||||
Marleen
|
||||||||||||||||||||||||
l.wijsbroek
Hobbyguru Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(0)
|
|||||||||||||||||||||||
Deze linken mogen dus niet geplaatst worden er is al gedonder genoeg met copyright
|
||||||||||||||||||||||||
lydia wijsbroek
|
||||||||||||||||||||||||
Reageer | Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |