Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
emmanuelle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraagje
    Posted: 26 Februari 2014 om 06:41
hallo iedereen
een vraagje horen hier ook naaicreaties en breicreaties?
 en weet iemand een goede site voor een blog te maken?

groetjes 
ik heb een eigen facebookpagina en dat is je hoeft enkel de link de kopieren
https://www.facebook.com/pages/Naai-en-breiwerk/404466519656117?ref=hl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 09:08
Alle soorten van creaties worden hier getoond, hout, fimo, naaisels, breisels, haaksels ,borduurwerk, schilderijen. Het is een hobbyforum, dus een mooie foto van je motor vind ook hier ook thuishoren.

Op je andere vraag weet ik geen antwoord.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 10:39
Ja, natuurlijk horen die hier, alleen niet in de koffiecorner, maar in "mijn creaties". Andere foto's puppies, kuikentjes en de nieuwe brommer horen wel in de koffiecorner.

Als je het antwoord op de blog weet, hoor ik het wel - ik denk er wel eens over na, maar het komt er niet van.
Veel bloggers, bloggen bij google, als je een eigen site hebt zie ik nogal wat liefhebbers van Wordpress, maar of het echt fijn werkt weet ik niet.
Back to Top
emmanuelle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer emmanuelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 12:57
hallo
Dank je voor het andwoord .
Ik zit juist nog met het probleem dat ik geen fotos op het forum kan posten langs alle mogelijke manieren al geprobeert ook hoe jullie het mij zeiden maar het lukt niet ik zal dit nog eens moeten vragen aan mijn vriend maar hij vindt het ook niet dusja dat is wel een probleem zo kan ik mijn creaties niet laten zien zo.

Groetjes 

ik heb een eigen facebookpagina en dat is je hoeft enkel de link de kopieren
https://www.facebook.com/pages/Naai-en-breiwerk/404466519656117?ref=hl
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 15:42
Je moet je foto's eerst op internet zetten of je nou photobucket, freebits of flickr gebruikt, dat maakt niet uit.
Als je wilt bloggen is dat niet anders.
Als je dan een nieuw onderwerp opent zie je de uitgebreide editor en daar staat een pictogram met een boompje, die kies je en dan vul je
het adres van je foto in en met preview kun je dan kijken of het er goed uitziet.
Als je de kleine editor voor je neus hebt, zoals ik op dit moment, dan kies je die pictogram met die pijl, die schuin omhoog wijst.
Dan kun je ook weer het pictogram met het boompje gebruiken.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 18:01
via facebook is het appeltje eitje. plaats daar een foto. Klik met rechts op je foto. Afbeeldinglocatie kopieren. Hier naar toe. Klik op icoontje met boom: Image URL: < name="" id="" value="" size="35" ="text">
Haal naast image url het http.. weg. Ga met de muis daar staan, klik met rechts: PLAKKEN. klik op oke. Meer is er niet nodig, diverse keren uitgelegd en simpeler dan dit is niet mogelijk.
Foto te groot? Klik erop, dan zie je in de hoeken en midden van de randen een wit blokje. Daarmee kan je de foto naar binnenschuiven en wordt die kleiner.
Ben benieuwd naar je foto's.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Februari 2014 om 19:07
Hé, dankjewel voor je uitleg via facebook. Ik probeer het alvast.
Maar de foto verkleinen lukt me niet. Er verschijnen geen randen of blokjes...
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 08:51
Ik vind dit juist een prettig formaat foto, ik kan het zelfs zonder leesbril zien.

wat rozengeur.
Back to Top
Oepske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Oepske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 09:22
Herkenbaar Smile; Mijn leesbril zat in de tas verstopt.
Ondertussen is dit werkje klaar: een poncho uit "Andrea". Herken je het Magtelt?
Ik zal het onder creaties plaatsen als de bijhorende muts e.d. klaar zijn.
Grx
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2014 om 12:04
Ik ben de schoentjes aan het uitproberen uit de laatste Andrea. Natuurlijk in een kleinere maat, eigenwijsheid gaat niet zomaar over na je 65ste.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns