Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ochtend voorbij...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ochtend voorbij...
    Posted: 28 Februari 2014 om 12:07
Moest vanmorgen naar de mondhygiëniste en de tandarts. Afspraak om 9.15
En liep on kwart voor elf weer buiten.
En heb toch een partij last van mijn mond pfffff
Daarna nog naar kwarwei, even langs hoogvliet en.... de ochtend is weer voorbij.

Zo komen mijn truitjes nooit af
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 12:15
Ja kan me voorstellen dat je last hebt van je mond! Misschien dat je vanmiddag nog verder kunt met je truitjes😀
Sterkte met je mond👍
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 12:37
Au!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 15:52
Zo praatte je zeker ook de kwarwei LOL
Zakt het al wat weg, kun je al zonder gevaar koffie of T drinken ?
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 16:13
Kan prima koffie en thee drinken.
Heb alleen last van mijn tandvlees door mondhygiënist.
En een kaak als blok beton. Maar dat heeft weer te maken met de kaakproblemen die ik heb. Zal fijn zijn met klarinet spelen vanavond. Zucht
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2014 om 17:30
Was je voor het eerst naar de mondhyena?

Ik voelde me de eerste keer helemaal omgeploegd, ik heb nog een week last gehad van pijn en ontstekingen. Inmiddels heb ik een zachthandig meisje gevonden en ik voel tijdens en na de behandeling niets meer.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 07:32
dat blijven altijd rot afspraken
tandarts en mondhygiëniste
sterkte ermee

groet nia
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 11:09
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Was je voor het eerst naar de mondhyena?.

Ik was niet voor het eerst bij de mondhygiënist. Maar wel bij een andere. Mijn eigen kon niet voor een dubbelafspraak zodat ik daarna naar de tandarts kon. Het ging bij haar idd wat pittiger aan toe dan ik gewent was. Maar voel nu niks meer, dus dat is wel fijn :)
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 11:30
Ik heb binnenkort voor de eerste keer een afspraak met een mondhygiëniste. Jullie maken mij niet vrolijk bij het vooruitzicht. Ik heb nooit iets aan mijn tanden, maar de tandarts vond het bij de halfjaarlijkse controle een keer nodig. Als ik dit allemaal hoor, ga ik geloof ik afbellen!! 
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 11:47
Nee joh... Dat hoeft echt niet.
De ene mondhygiënist is de andere nog niet.
En er zijn ook verschillende manieren om het te doen.
Bij mij in dit geval, met een haakje krabben ze het tandsteen weg. En dus ook bij tandvlees rand. Voelt soms niet echt prettig. Maar knapt echt reuze op. Pas oordelen als je het gedaan hebt. Dan kan de eerste keer altijd nog de laatste geweest zijn.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 12:34
Mijn nieuwe doet heel veel machinaal, dus net als bij boren watergekoeld en met zo'n afzuigslangetje, helemaal pijnloos. En dan een beetje krabben.

Na afloop is er ook nooit een wondje, dat mag ook eigenlijk niet
als je diabetes type 2 hebt, trouwens bij type 1 ook niet. Over die paardenslager, die ik eerst had, waren meer klachten gekomen bij onze tandarts.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2014 om 12:43
Oei... Paardeslager. Dat klinkt drastisch.
Nee... Zo erg was het niet.
Bij mij is het meer dat ik kaakproblemen heb. Kan daardoor niet lang met mijn mond open liggen. Dat gaat op den duur ongelofelijk zeer doen.
Vandaar de klachten na dat soort bezoekjes
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns