Lente????? |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | ||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Maart 2014 om 18:24 |
|
Wat een heerlijk weer hadden we vandaag zeg!
Ik heb genoten, heerlijk buiten creatief zitten wezen, vitamientjes opdoen. Top! Van mij mag de lente blijven, enne...als ik het goed gehoord heb komen er nog meer mooie dagen aan.
|
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
ha van mij ook(heb me een slag in de rondte gefietst) via omweg naar lisse en daar 2 bolletjes sokkengaren gescoord, heerlijk met t koppie in de zon en weinig wind, zag al een veld vol narcissen en crocussen!
|
||
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Geweldig he, straks weer vol op genieten van de tulpen velden. Die kleuren pracht, ik hou ervan!
|
||
Cully
Hobbyguru Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik kwam onderweg naar de stad, 2 zwarte zwanen tegen met 1 baby-zwaantje. Een grijs pluizenbolletje op pootjes.
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
O das lief! Smolt je niet?
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb al lammetjes gezien. En bij Zeeman wol gekocht in lentekleuren, gemêleerd, alles licht: oranje, rozerood, blauw, groen, lila en geel. Ik begin vanavond onder de wedstrijd aan een lentestola.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb er geprobeerd foto's van te maken. Maar mocht niet te dichtbij komen van papa of mama zwaan.
Wel fijn nu ik een telefoon met fototoestel heb! |
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ja lammetjes, dat is toch ook zoiets. Ben benieuwd naar je lentestola in lichte kleuren.
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Wat ik ook wel bijzonder vind, dat ze zwart waren, ben wel benieuwd naar de foto eigenlijk.
|
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
vanmorgen zijn we het veld in geweest. kijken hoe de kievieten het doen. Wand ja we zijn nu eenmaal gek op die traditie, en de natuur er omheen. een veld vol goudplevieren en wulpen.
er waren ook al boksende hazen, dat is een prachtig schouwspel En ook Wij hebben lekker gefietst vanmiddag. |
||
oant Sjen
|
||
MaaikeA
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik heb nog wat gemaakt ook tijdens een heerlijke fietstocht , hoefde er niets voor te doen, mijn gezellige zomersproetjes.
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
De eerste kiviets ei is al gevonden hé Bloem?! Heerlijk lijkt het me zo in t veld met het heerlijke weer van vandaag. Geniet er maar van.
|
||
Cully
Post Options
Thanks(0)
|
|
Als ik mijn computer aan heb, zal ik in dit topic een foto plaatsen. (Zit nu op mijn tablet, handig, maar sommige dingen gaat fijner met de laptop) |
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Okay, leuk Cully.
|
||
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
dat was t dan!
hier helemaal bewolkt! maar boven zee ziet t lichter, dus hou moed |
||
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Het eerste kievit ei van Friesland is er nog niet.
maar dat zit er aan te komen. |
||
oant Sjen
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Is er nu bloempje
|
||
BettyKleien
Hobbywonder Lid sinds: 05 Februari 2013 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 867 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Hoe dik is dat garen ,marion
|
||
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
|
Dat van de zeeman die goud kleurige bedoel je Betty, best dik vind ik, dikker dan de royal wol.En steviger
|
||
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
Ik denk heel geschikt voor tasjes, clutches enzo. Het zou ook erg leuk kunnen zijn voor babyschoentjes, daar moeten dan wel sokjes in.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |