addi ergonomische haaknaald. |
Reageer |
Autheur | |
iejoor8
Groupie Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 Maart 2014 om 14:41 |
Ik heb de addi ergonomische haaknaald binnen die ik in de hobbydoos winkel had besteld.
Mijn moeder is er erg blij mee ze heeft veel minder last van pijn inn haar hand(artrose). Ikzelf ben er ook erg blij mee. echt een super haaknaald. |
|
Waar een wil is is een weg. Nou ik heb de wil wel gevonden maar de weg nog niet
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had dit al eens eerder gevraagd, maar nog geen antwoord op gekregen, is deze naald ook voor de pengreep???
|
|
Groeten Jo
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi .
zoals je ziet is ie alleen voor de pengreep, heb er laatst in zwolle 2 gekocht vanwege pijnklachten en moet nu anders leren haken, schijn een ''mesgreper'' te zijn. vasten gaat al goed met de addi en de rest wissel ik maar af met mn clover |
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ah! Nu snap ik waarom ik zo weinig baat heb bij deze Addi Swing, ik haak niet met de pengreep maar met de mesgreep
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
ja die dame op de beurs sprak ook eerst russicht tegen me! had zo iets van waar heeft ze t over pengreep mesgreep snapte er geen bal van
|
|
iejoor8
Groupie Lid sinds: 05 Februari 2014 Locatie: Amsterdam Status: Offline Points: 88 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn moeder gebruikt beide grepen. Als je zo'n last hebt met de mesgreep
dan kan je een stuk fimo klei halen en daar een rol van maken. Dan rol je die om je haaknaald en pak de haaknaald in jouw greep zodat de klei naar je hand vormt. Haal je de naald uit de klei en bak hem af. Dan kan je de naald er weer in doen en heb je je eigen naar jouw hand gevormde greep. Werkt perfect volgens een mevrouw op de hobbybeurs in Rijswijk. |
|
Waar een wil is is een weg. Nou ik heb de wil wel gevonden maar de weg nog niet
|
|
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank, dus goed voor mij, ik haak in de pengreep, en heb last van mijn pols!!
|
|
Groeten Jo
|
|
fleurtje48
Hobbywonder Lid sinds: 23 Augustus 2011 Status: Offline Points: 418 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar mij is verteld dat de addi swing ook goed is voor de mesgreep. Heb er net een besteld, als het goed is komt deze morgen binnen. Ben benieuwd.😀
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |