Bolero patroon? |
Reageer |
Autheur | |
olifantje68
Newbie Lid sinds: 16 Maart 2014 Status: Offline Points: 17 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 16 Maart 2014 om 09:08 |
Hoi
Ik ben op zoek naar een bolero patroon uit de Diana editie 26 Heeft iemand dat toevallig? Alvast erg bedankt groetjes Annie
|
|
olifantje68
Post Options
Thanks(0)
|
Sorry, verkeerde topic, mag hier verwijderd worden
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hier de kleine Diana Haakmode nr 26 voor me liggen. Wat bedoel je met bolero? Ik zie een mouwloos groen kort hesje dat bij een lange rok hoort, een kort vestje met lange mouwen met granny squares, diverse vestjes met korte mouw of mouwloos.
Het is niet echt een verkeerd topic hier. Als je een topic wilt wijzigen, kun je rechts erboven klikken en dan krijg je opties: Verwijderen, Wijzigen of Rapporteren. Je kunt je eigen verhaaltje verwijderen of wijzigen, en dat van een ander rapporteren. Dat gebeurt bijvoorbeeld bij spam. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
olifantje68
Post Options
Thanks(0)
|
ik bedoel het witte korte vestje, met lange mouwen en de granny's
|
|
olifantje68
Post Options
Thanks(0)
|
Geprobeerd, maar ik krijg hele andere opties
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Beige bedoel je toch? Ik ga het scannen. Als jij dan je e-mailadres aan me stuurt in een PM, komt het er aan. Je kunt dat doen door mijn profiel aan te klikken (naam) en dan zie je de woorden stuur een pm.
Hè, wat staan er leuke dingen in voor de zomer! En ik heb al zoveel op de planning staan. |
|
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Als je Post options aanklikt kun je reageren, citeren, wijzigen, verwijderen of rapporteren. Je eigen melding kun je, meen ik, niet rapporteren. En als je mijn naam aanklikt zie je members profile. Als je dat aanklikt, zie je meer informatie over mij en in de rechterkolom hoe je me een mail of pm kunt sturen. De mail gaat via de hobbydoos, dus je moet je emailadres in je bericht zetten, anders krijgt Renske van de hobbydoos het patroon en zij heeft er al genoeg.
|
|
wat rozengeur. |
|
olifantje68
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg alleen de eerste 3 opties , verder niet
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Probeer eens bij mijn antwoord Post options aan te klikken.
|
|
wat rozengeur. |
|
olifantje68
Post Options
Thanks(0)
|
zelfde 3 opties, krijg ik
raar he en anders moet het maar verwijdert worden door iemand die het wel kan, |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Je eigen berichten kun je altijd wijzigen of verwijderen, zolang je maar op de post options van je eigen bericht klikt.
Gewoon een beetje oefenen, er kan hier weinig stuk
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het is droge rommel, zou mijn moeder zeggen.
|
|
wat rozengeur. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Werk je met de mobiel/tablet of met de computer.
Met de mobiel/tablet kun je kiezen tussen bekijk in mobiel of normaal. .kies je voor mobiel krijg je maar een beperkt aantal opties. Kies je voor normaal, dan krijg en kun je alles. Ga er dan van uit dat op computer alles ook gewoon werkt. Maar daar kan ik niet over mee praten hihihi |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |