Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haken met videobanden

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
momopoyolo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer momopoyolo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haken met videobanden
    Posted: 22 Maart 2014 om 02:56
Ik heb het al eens eerder gezegd, vroeger........
Je kunt met filmpjes leuk haken.
Maakt niet uit wat voor films, oude westerns doen het net zo goed als romantische comedy's............, als het maar videofilmpjes zijn.

Ik combineer dat wel vaak met resten garen, voor de kleur en voor de stevigheid. Maar die videotape geeft een lekker glanzend effect.
Rugzakjes, gevoerd met gezellige lappen katoen of oude sjaals.

RIC zegt:........Recycling Is Cool!..........LOL

Groetjes van Ric,

http://riccreaties.wordpress.com/
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 05:20
Het is weer ontzettend leuk Ric!
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 08:10
mooi
oant Sjen
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 11:35
hartstikke gaaf!!
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 12:40
Wat een leuk idee
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Maart 2014 om 12:45
Ze BLIJVEN leuk Ric , ik heb een jaar of wat geleden veel telefoonhoesjes gemaakt/gehaakt met cassette.bandjes...en verpatst voor m.n GoeieDoelekes ;-) in de kringloop zijn tig videobanden te koop
voor amper nix...maar je tassen zijn super alleen voor mij te grote projectjes, kheb maar een kort lontje weer je
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 09:40
Oei, ik heb pas een halve container met banden aan de straat gezet. De volgende keer zal ik op de doos vragen of er liefhebbers zijn.
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 10:48
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Oei, ik heb pas een halve container met banden aan de straat gezet. De volgende keer zal ik op de doos vragen of er liefhebbers zijn.

Altijd jammer om dingen weg te gooien. Vaak kom je (zoals nu) er net te laat achter dat iemand het goed had kunnen gebruiken. 
Daarom ben ik lid geworden van de Facebook community "Ik geef weg"  . Daar kun je vanalles gratis af te halen aanbieden, er zijn altijd wel mensen die het kunnen gebruiken. Big smile
Waar regels zijn stopt het denken (bron: Omdenken)
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 11:10
Wat een leuk idee!
december2011

Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Maart 2014 om 15:47
super leuk idee! knap gedaan!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns