Sjonge jonge... |
Reageer |
Autheur | |
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 24 Maart 2014 om 20:21 |
....ben ik lekker op dreef met een tas voor m'n oudste dochter is m'n gif groene katoen van de action op!!!!
Nou moe, wij naar de action, geen katoen te vinden, dan de volgende action, ook geen katoen te vinden, m'n schoonzus bij hun naar de action.......jullie raden het al, geen katoen en al helemaal geen gif groene. Vind iedereeen het katoen van de action wel lekker weg haken of gebruikt men het elders voor? us dat wordt wachten tot de vracht bij de action gebracht wordt, maar wanneer is dat eigenlijk, iemand een idee? |
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
oant Sjen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Haha, ja dat zou de oplossing zijn, ik had ook niet verwacht gif groen in een wat grotere hoeveelheid te gaan gebruiken. Maar ja, dochter lief vond het wel een heftig kleurtje voor een tas. Maarre..je tip onthou ik, dank je Bloem.
|
|
petra57
Hobbywonder Lid sinds: 26 Januari 2013 Locatie: steyl Status: Offline Points: 502 |
Post Options
Thanks(0)
|
De action krijgt iedere dag vracht maar dan ligt het er maar aan of het erbij zit
|
|
Geniet van het leven
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
bij ons heb ik nog geen katoen gezien
|
|
oant Sjen
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
okay, dank je. Ik ga gewoon kijken als het even kan.
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Das jammer, want ik ben er wel tevreden over. Haakt wel lekker weg. Niet alle kleuren vind ik even mooi, die rose is wat flets, maar er zitten ook wel pittige kleuren tussen.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi MG ik heb ook katoen van de action liggen
moet ik even kijken of ik het heb? groet nia |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb inmiddels voor je gekeken en ik heb 3 bolletjes voor je als je die zou willen overnemen
groet nia |
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
hier ook weinig haakgaren, of ben steeds te laat! wil wel voor je naar uitkijken!
|
|
By MG
Post Options
Thanks(0)
|
Ik stuur je een pm-tje
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |