Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boodschappen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boodschappen
    Posted: 28 Maart 2014 om 15:08
Ach mensen, wat ben ik blij dat ik thuis ben. Ik was voor de wekelijkse boodschappen wat afgedwaald. Naar de action
2 kattenkleedjes scoren, 3 bosjes raffiatouw en ik heb toen heeeeeel lang voor de wol gestaan en ik was sterk.
Toen naar de Zman, ik had gehoord dat de langwerpige breiringen er weer waren, 2 bollen turquoise 1 bol blauw gemeleerd
1 bol lila en 1 bol van die rare alles door elkaar kleur (royal). Die alles door elkaar kleur heb ik gekocht omdat mij zo
nieuwsgierig is, straks even een stukje opzetten !!! Daarna naar de kringloop, 2 haaknaalden en 1 boek (valt mee).
Daarna melk en suiker bij de super en een geleend biebboek retour gebracht. En daar foldertjes gescoord stel ik
heb een dagje niks te doen LOL
Hebben jullie daar nou ook last van ?
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 18:57
hahaha k loop alleen maar te dwalen, van de zeeman naar de action naar andere dorp voor andere ''onmisbare'' winkels, ff koffie drinken in t zonnetje, ff stukkie haken,stukkie breien , ach en leuke blauwe garen meegenomen voor als ik niks te doen heb!
maarre wanneer is dat?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2014 om 19:00
Van sterk zijn heb ik nooit zo'n last. Heb je die langwerpige breidingen gekocht, of zal ik ze voor je bewaren? Ik zag, dat ik twee pakketjes met verschillende kleuren, maar wel gelijke lengtes heb, ze doen ook maar wat bij Zeeman. Ik heb net een boel turquoise weggedaan, omdat ik er even op uitgekeken was. Ze komen wel weer terug in de winkel en dan komt mijn zin misschien net ook weer terug. Ik ben even van het roze, rood en jeanskleur. Ik had alleen melk en brood nodig, verder zat ik goed tot voorbij maandag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 11:02
Kijk ik heb een stukje gebreid van die rare royal melange, kleur 30 is het.

Niet lelijk, maar wel enorm bont - ik moet eens denken waar het goed voor zou kunnen zijn.
Voor de freaks, ik had op naald 4 zestig steken opgezet, voor het ajour deel moest ik er 1 kwijtspelen.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 11:30
Als je hier een mouwloos vestje, maat 44 van maakt, past het mij! Het is maar een ideetje
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 11:44
Originally posted by pippie pippie wrote:

Als je hier een mouwloos vestje, maat 44 van maakt, past het mij! Het is maar een ideetje
Hรจ ik moet even bijkomen, ik heb lang niet zo hard gelachen. Ik heb 1 bol, maar uit onbetrouwbare bron
heb ik vernomen dat een zekere M uit A er nog 8 heeft. Ik moet eerst weer naar die verleidelijke winkel voor ik er echt wat mee kan.
Back to Top
BettyKleien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer BettyKleien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 11:59
Wat een schattig garen
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 12:36
Leuk!
Misschien juist iets simpels, zonder ajour? De bol is al levendig genoeg zou ik zo denken.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 13:19
M te A is al bezig met een 3 hoeks omslagdoek en stopt na 2 bollen. Maar misschien heeft ze de overige allemaal zelf nodig. Ik vind het wel leuk, dat je er een effen truitje onder kunt dragen in wit, rood, oranje, geel, groen, roze of lila. Keus genoeg.

Ik ben laatst heel sterk geweest bij wibra en Zeeman, maar 22 bollen totaal. Oranje, perzik en roze.

wat rozengeur.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 14:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik ben laatst heel sterk geweest bij wibra en Zeeman, maar 22 bollen totaal. Oranje, perzik en roze.

Maar 22 bollen
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 15:50
haha,

inderdaad heel sterk: "maar 22 bollen"

Maar ik moet ook toegeven dat het altijd heel lastig is als ik eenmaal bij de action binnen ben en het ergste is nog dat ik er hier eentje aan de overkant van de straat heb zitten Embarrassed
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 April 2014 om 18:47
Gisteren is er in nijmegen.vlakbij. een primark geopend.geen wol.maar wel heel veel hebbedingen voor heel weinig.er stonden dranghekken.zo druk was het.de foto in de krant.pff blij dat ik er niet tussen stond.maar hoop vrijdag wel even te kunnen gaan kijken.kopen. bedoel ik.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 15:59
Ik heb vandaag van dezelfde kleur en bad 6 bollen bijgehaald, niet voldoende voor pippi's vest maat 44, maar wel genoeg
om iets voor mezelf te knutselen. En een bol soft in een kleur die ik nog niet had Embarrassed. Het kassameisje wist me te vertellen dat
ze over 10 weken gaan verbouwen en we dan een Zman nieuwe stijl krijgen
Daarna bij de kringloop geweest en gezorgd dat mijn verweesde naald 4,5 nu weer een vrolijk duo is.
En uiteindelijk toch ook dat dikke hema boek maar meegenomen, jaargang 78/79 met sterren uit die tijd, lachen !
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 18:53
Nou ja, geen vest voor mij. Ik kan wel janken, maar er komt al water uit mijn ogen, en nog ergens uit.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 19:30
Ik zal M te A vragen of ze je komt troosten. Alhoewel ze had ook al geen knoken gescoord, vandaar dat de tranen
bij jou natuurlijk hoog zitten. LOL Maar ik begrijp van M dat jij je heel goed zelf staande kan houden in het brei en haakgeweld Wink
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 09:02
Ik heb de knokers inmiddels in huis en we gaan het samen uitproberen. Ik zit nu met die mooie gemeleerde wol een sjaal voor een buurvrouw te breien, maar op een geven moment wordt het een soort kieskauwen . Ik heb geen zin meer en moeite om hem af te maken. Dus misschien krijgt Pippi de rest van de wol voor een mouwloos vest. IK kijk aldoor verlangend naar mijn jeanskleurige en roze bollen. (Wol bedoel ik, ik hoop niet dat ik verkeerd begrepen word).

wat rozengeur.
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 10:01
Ik heb van het weekend mijn (hobby)schuur opgeruimd samen met mijn oudste dochter. Het was iedere keer van oh dat hebben we ook nog en dat ook.๐Ÿ˜„๐Ÿ˜Š . Mag van mezelf ook even geen katoen/ acryl garen meer kopen. ๐Ÿ˜ƒ maar ja ik moet nu wel af en toe een bolletje katoen kopen voor inktvisjes voor couveuse kindjes. De katoen die ik heb liggen is helaas niet goed gekeurd. www.inktvisjesvoorcouveusekindjes.eu
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 10:06
Sorry verkeerde website. Het moet zijn www.kleine-inktvisjes.eu.๐Ÿ˜Š
Back to Top
Knutselaartje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Knutselaartje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 11:43
Wat een gaaf project!
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 13:28
Ja echt een super project, vind het heel mooi om te lezen dat het ook echt werkt. Dat zo'n inktvisje zoveel rust geeft, waardoor ze van de slangetjes afblijven.๐Ÿ˜ƒ Ben nu met mijn tiende inktvisje bezig. En het blijft leuk. Ben nu op zoek naar sponsors, want ja niet alle garen is goed gekeurd. Heb zelf heel veel katoen van record liggen,maar die mogen niet gebruikt worden, want dat pluist teveel. En die pluisjes kunnen weer in de longetjes terecht komen. Ben dus met het record katoen nu sleutelhangerinktvisjes aan het maken en ga die dan verkopen op Koningsdag . En daar koop ik dan weer Catania of Rio katoen van. Zodat ik weer verder kan. Ja en zojuist heb ik toch maar weer twee bolletjes gescoord zodat ik na mijn tiende inktvisje weer verder kan.๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜Š

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.250 seconden.
Lang Yarns