geen internet |
Reageer |
Autheur | |
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 02 April 2014 om 12:58 |
goeden middag allemaal.
mijn internet ligt er uit ,en dat kan wel een week duren. daar word je niet blij van. gelukkig heb ik ook nog een dongel. voor korte berichten. want dat gaat net als de jaren 90 op telefoon tikken en dat gaat snel en is dus duur. dus als jullie mij even niet zien dan is dit de reden. |
|
oant Sjen
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
He bale Bloem!
Dat het maar snel verholpen kan en mag worden. Succes!!!
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heb je mooi tijd voor de nieuwe rage, de rainbow looms :)
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Meer tijd om te breien en dan over een week showen wat je allemaal gemaakt hebt !!!
Of af en toe naar de bieb, de wifi op.
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Balen bloem. Moeten wij je mooie plaatjes missen. Ieder nadeel hep z'n voordeel. Veel extra breitijd.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Da's zeer zeker balen zeg.
Zullen je missen. Maar idd ook wat de andere zeggen. Meer tijd over voor brei, haak en knutseldingen. Maarja... Leuk is anders :( |
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hopelijk is het wat sneller opgelost dan een week.
|
|
Grx
|
|
bloem
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8325 |
Post Options
Thanks(0)
|
je wil het niet geloven.......... hij doet het weer. hiep hiep hoera voor online. meestal zeggen ze dat het snel opgelost word en dan duurt het heel lang, tenminste dat hoor ik ven verschillende mensen. Bij online heb ik nu voor het eerst in zeker 6 jaar een probleem, en het is sneller opgelost dat zei dachten. dat is toch geweldig |
|
oant Sjen
|
|
Cozz
Hobbyguru Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zeker geweldig zeg
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk! Het mag al eens meevallen hé
|
|
Grx
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kijk.... Da's nog eens mooi
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi, weer opgelost. Erg eigenlijk hé, dat we niet eens meer zonder internet kunnen. (Heb ik ook wel hoor).
|
|
bloem
Post Options
Thanks(0)
|
ja je hebt groot gelijk. mijn man roept dat geregeld. maar ja ik heb nog een hobby ,en dat is handel,in en verkoop. dat doe ik op marktplaats, en daar heb je echt internet voor nodig. en wat moet ik zonder dit forum |
|
oant Sjen
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het ook missen hoor. Maar fijn dat het weer voor elkaar is! Ik heb het zelfs meegemaakt in Umc St. Radboud in Nijmegen. O ja, en een keer bij de huisarts. Moest ik zeggen welke medicijnen ik gebruikte, want internet lag er uit. Het is soms wel een beetje eng hoe afhankelijk we zijn van de computer.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |