Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Patroon sierrand sprei gezocht

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Nicole1985 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Augustus 2012
Locatie: Groningen e.o.
Status: Offline
Points: 70
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Patroon sierrand sprei gezocht
    Posted: 30 Maart 2014 om 21:49
Goede avond,

Ik ben nou 6 week met mijn sprei bezig.

Ik ben beginnend haakster (was altijd meer van het breien) en vind het reuze leuk.

IK maak een sprei met Granny squares.

Duurt nog wel even voor ik klaar ben, maar ben al in gedachten bezig met in elkaar zetten.
En er moet natuurlijk ook een mooie sierrand aan.

Ik kwam deze tegen op google, helaas zonder werkbeschrijving.



Weet iemand misschien een soortgelijk patroon?
Ben wel een beginner, dus graag in Jip en Janneke taal en in het NL.

Alvast bedankt!
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
Back to Top
Nicole1985 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 23 Augustus 2012
Locatie: Groningen e.o.
Status: Offline
Points: 70
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nicole1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 19:19
Niemand?? Cry
Help: blauwe en roze saskia wol gezocht. http://forum.hobbydoos.nl/saskia-blauw-en-roze-gezocht_topic38288.html
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 April 2014 om 19:28
Het ziet er klassiek uit, gewoon uit een boekje was mijn 1e gedachte. Ik kan straks wel even een blik werpen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23656
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 09:07
Ik heb een kast vol haak- en breiboeken, maar geen tijd om doelloos te gaan bladeren, voor het geval ik toevallig iets tegenkom, dat een ander bevalt. Ik heb al te vaak voor een forumlid zitten zoeken en scannen voor de kat zijn viool. Sorry, misschien kun je zelf googelen op gehaakte sierrand of anders de Engelse vertaling voor die term vinden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 April 2014 om 10:41
Ik kom er niet ver mee, die waaiers zie je vaak genoeg in haakboeken, maar wat er tussen zit - ik kan er niet zo veel van maken.
Als je dit erg mooi vindt zou ik met een Granny proefdraaien, je kun zien hoe groot het ongeveer moet zijn dan zou ik eerst
twee waaiers haken en dan kijken wat er tussen past en dan verder naar buiten werken.
Als je liever Jip&Janneke hebt kun je denk ik beter investeren in een haakboek met randen
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns