Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kinderhospice lachen!!!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hhoekstra View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hhoekstra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Kinderhospice lachen!!!
    Posted: 04 April 2014 om 16:13
Enige weken geleden vroeg ik of jullie wilden haken of breien voor het Kinderhospice Het Lindenhofje. Dat zijn een aantal van jullie aan het doen of hebben het gedaan. Ondertussen heb ik een collectebus gemaakt en een folder en was ik bezig om de presentatie op te bouwen. Wel heb ik al een mooie opbrengst. Wat denk je wat......iemand heeft het etalagemateriaal van me gekocht. Ooit had ik twee leren strandstoelen gemaakt. Zelf met de hand en met een applicatie en zelf geschilderd. Ik vond het prachtig maar manlief vond het niets. Leren strandstoelen kan je niet in de tuin laten staan. Dan worden ze nat en binnen vond hij ook niets. Ze stonden dus bij de schoondochter in het kunstcentrum om gebruikt te worden als “opvulling” en extra stoel. Ik ging ze gebruiken om een sjaal/doek op te draperen. Lopen er mensen langs die ze willen kopen. Mooi toch! Het ging me wel aan mijn hart maar de opbrengst is meteen in het potje gegaan. Nu ben ik op zoek naar een nieuw drapeer object. Als ik dat voor elkaar heb volgen de foto's
Hanny
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 17:34
Wat maakt het uit, als het maar wat opbrengt! Ik vind het trouwens wel een goede mop wij aan het haken en een oude stoel verkopen!! Het was toch niet toevallig een echte............De Bouvrie of zoiets!
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 19:28
ha  alles verkoopt, je moet alleen die ene koper vinden!
Back to Top
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 April 2014 om 22:11
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2014 om 09:30
Ik zei vorig jaar op een kleedjesmarkt: "Het kind hoef ik niet, maar wat kost het stoeltje?" Nu staat er in de tuin ('s winters binnen) een rieten stoeltje van 3 euro voor Archie, onze aanloopkat. Ik wilde speciaal voor hem iets, dat niet naar de andere katten rook. Het kind kon naast moeder op het kleedje zitten.

Het is wel een manier om van je overbodige meubilair af te komen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nespa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nespa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2014 om 09:45
haha opbrengst is opbrengst
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 April 2014 om 23:22
Hé wat leuk voor je! 1e geld in het potje...
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2014 om 09:05
Die kan je man in z'n zak steken, hij vond ze toch niet mooi? 
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.313 seconden.
Lang Yarns