Drops 60-14 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
GerDiena1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 April 2014 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 April 2014 om 21:32 |
Ik haak al een een paar jaar en wil nu een trui ( drops trui met bloemen patroon van muskat) haken
heb hier geen ervaring mee wie kan mij hier wat uitleg van geven hoe ik moet beginnen enz. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wat snap je dan niet ???.
Je begint met het voor jouw maat juiste aantal lossen op te zetten Dan haak je daarop een toer vasten . Dat staat in je schema aangegeven . Vervolgens keer je en je gaat je schema volgen . De tekentjes staan aan de zijkant uitgelegd ..Je begint met het rechthoekige schema de andere tekeningen zijn voor als je bij je armsgaten bent en dat is dan weer voor iedere maat aangegeven . Ik zou wel eerst een proeflapje haken dan krijg je gelijk ervaring met het schema haken |
|
![]() |
|
GerDiena1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 April 2014 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bedankt ik ga het proberen
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |