wie wil ? |
Reageer |
Autheur | |
Nespa
Hobbyguru Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 06 April 2014 om 11:51 |
in verband met opruimen doe ik twee boeken weg haken en breien.
haken minidiertjes haken nooit echt gebruikt alleen af en toe ingekeken. breien Best in show knit your own dog 1 keer gebruikt, voornamelijk gekocht vanwege de labrador. echter heb ik bij alan dart een beter patroon gekocht en nu ligt die te verstoffen gereserveerd in beide gevallen geld dat ik geen geld hoef voor het boek zelf maar wel zelf ophalen of verzend kosten zijn voor de nieuwe eigenaar. |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
|
|
Janne Marie
Hobbyguru Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
Post Options
Thanks(0)
|
O, die Best in show knit your own dog wil ik wel graag hebben!
|
|
Knutselaartje
Duizendpoot Lid sinds: 11 Maart 2014 Locatie: Rotterdam Status: Offline Points: 132 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Nespa,
het boekje minidiertjes haken heb ik wel interesse in. Ben momenteel volop aan het haken. ben druk bezig met de gratis dierenpatroontjes die op de website van stip en haak staan. groetjes, Knutselaartje
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat leuk dat je die wil weggeven. Op dit forum een pak gemeend enthousiaste kandidaten. De boekjes vinden vast een goede bestemming .
|
|
Grx
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |