Drops 99-15 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
GerDiena1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 April 2014 Status: Offline Points: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 April 2014 om 17:44 |
Ik ben bezig met het patroon drops gehakte top met golfende rand maar snap iets niet
Er staat herhaal deze meerdering elke 2 toeren 4x, moet ik dat 2 toeren achter elkaar meerderen en dan 1 toer niet of 1 toer wel en 2 toeren niet? Er staat ook iets over afkanten wat bedoelen ze daar mee? Kan iemand mij hiermee helpen |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hoi, misschien kun je iets uitgebreider zijn.
Ben bij patroon wezen kijken, maar waar zit je precies? Voorpand, achterpand? |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Je meerdert in je heengaande toer . In je teruggaande toer meerder je niet in je volgende heengaan de toer weer wel . Totdat je 4x aan weerszijde van je markeringen gemeerderd hebt Zo zou ik het doen anders krijg je meerderingen aan de voor en achterkant van je werk en dat lijkt me niet mooi .
Wat bedoel je precies met minderingen ? Zijn die voor je armsgaten ?? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik zie het patroon niet, maar zoals ik het lees in je topic merder je in toer 2,4,6,8. Ik neem aan dat de meerderingen dan deel gaan uitmaken van het patroon.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Met afkanten bedoelen ze naar mijn idee "zie tip voor minderen"
Daar staat ook bij voor hals en armsgaten Minderen (afkanten) aan het begin, vervang 1 stk met halve vaste. Aan het eind, keer het werk als het aantal stk die je moet minderen nog over zijn op de toer. |
|
![]() |
|
GerDiena1982 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 05 April 2014 Status: Offline Points: 6 |
Het staat bij de voor pand
Je moet eerst 97 lossen op zeten dan 1stk in de 4e losse vanaf de haaknaald 1 losse overslaan en dan 1stk in de volgende twee lossen dan kom je uitijndelijk op 64 stk En dan 1 toer 64 stk. Volgende toer 2 merkdraden plaatsen 18 stk vanaf weerskanten. Daarne moet je boven elk merkdaad 2 draden meerderen en dat 4x En dat afkanten is voor de armegaten |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |