Een nieuwe sokkenvoet breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2014 om 18:03 |
Ik zou sokken met gaten in de voetzool deels willen herbreien. Dus de boord houden en van daaruit een nieuwe voet breien. Ik had de voet eraf geknipt en getracht om de steken terug op een naald te zetten, maar dat lukt me niet. Het garen schuift niet.
Weet iemand daar een trucje voor?
Anders gewoon weggooien en herbeginnen ![]() |
|
Grx
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
is t een soort van vervilt?
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Ja, ik denk het...
Maar de boord ziet er nochtans nog prima uit.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
je zou met een stopnaald en draad in een heel andere kleur kunnen proberen de steken op te nemen en ze daarna terugzetten op breinld. als dat lukt kun je zo verder breien met de goede kleur
|
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Ik heb ooit alleen de teen er opnieuw aangezet en heb daarna besloten eens en nooit weer. Maar van de boord zou je verwachten
dat die zich netter zou gedragen. Ik zou inderdaad met een draad alle steken doorboren en dan proberen om op dat
punt uit te komen en de steken dan op de naald te zetten. Beetje doorzetten en denken aan al die oma's die dat vroeger
altijd deden ?
|
|
![]() |
|
Hihi ja, zal het vanavond nog eens uitproberen.
|
|
Grx
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |