Phildar breiboeken |
Reageer |
Autheur | |
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 30 April 2014 om 17:41 |
Hallo allemaal.
Ik zie de vraag voor een bepaalt phildar boek wel eens vorbij komen. Ik ben aan het ruimen want ik kan niet meer zoveel breien. Ik heb voor de liefhebber Phildar nr 47en 68 is Lente /Zomer voor kinderen en Phildar 57 is Herfst/Winter voor kinderen. Baby voor maat 56/98 nr 21 en 23 van Patricia en Sandra kids nr 14 en 16 maat 86/146 en Sandra nr 2 voor dames Lente. Het is zonde als ik ze in de vuilnis emmer doe als ik er een ander plezier mee kan doen. Ik wil wel graag de verzendkosten vergoed hebben. |
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hallo Geerlig
Ik heb wel interesse in de kinderboekjes. Groetjes Petra Co |
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
De kinderboeken zijn ingepakt voor je. Groetjes
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |