Haakbijbel |
Reageer |
Autheur | |
Jo Bateau
Duizendpoot Lid sinds: 09 Maart 2013 Status: Offline Points: 212 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 05 Mei 2014 om 18:48 |
Ik vroeg voor mijn verjaardag aan mijn dochters de haakbijbel. Ze konden het nergens vinden!!!
Klopt dat? Is hij misschien overal uitverkocht???
|
|
Groeten Jo
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bol zegt niet leverbaar, de webshop van mijn plaatselijke boekhandel vind helemaal niets. Het is uitgegeven door librero.
Ook daar . . . staat het boek als niet meer leverbaar, maar je kunt ze natuurlijk spammen niet dan ?
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op Marktplaats een gereserveerde. Misschien kun je er een zoekmachine op zetten, dan krijg je als eerste te lezen of hij ergens aangeboden wordt.
Ik heb wel de indruk dat hij in herdruk is, je kon hem bestellen bij Standaardboekwinkel, maar ze wisten geen levertijd. Dan maar een boekenbon en even afwachten? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Gerbera
Hobbyguru Lid sinds: 13 Maart 2012 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boekenvoordeel?
Daar komt de mijne vandaan. |
|
Groetjes jenny
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb gelezen dat de herdruk op 30 mei in de winkels moet liggen,
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij mijn goeie ouwe boekwinkel kan ik altijd van te voren reserveren. Ik heb de haakbijbel al, maar ik bedoel met andere boeken. Ik weet niet of Euroland en Boekenvoordeel daar aan meedoen. Wisten jullie dat die bij elkaar horen?
|
|
wat rozengeur. |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee dat wist ik niet Magtelt,maar wij zijn wel blij met jouw als zus hoor,die ons met van alles op de hoogte houd,
|
|
|
|
Jo Bateau
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ik ga dan als ik vrij ben maar even kijken in de stad...
Dank voor alle hints!
|
|
Groeten Jo
|
|
ietjefietje
Groupie Lid sinds: 23 Maart 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 41 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb bij de hobbydoos gekocht, bij Renske
|
|
Wie loopt naar de zon, laat de schaduw achter zich
|
|
Geerlig
Hobbyguru Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou bij boekenvoordeel kan je volgens mij niet reserveren. Een paar jaar geleden heb ik er zelf gewerkt, en mochten we geen reserveringen aan nemen. Ik heb de haakbijbel vandaag wel bij boekenvoordeel in Heerhugowaard gekocht.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Je kan bij Euroland (die hoort bij Boekenvoordeel) wol bestellen op internet en het dan in je eigen filiaal afhalen. Ik heb maanden geleden 20 bollen in jeanskleur besteld, daarna nog twee keer gemaild, nooit iets ontvangen. Maar het staat wel telkens in de folder. Ik heb ook 3 weken geleden een brief gestuurd over hun ledenpas en nog niets gehoord of ontvangen.
Je blijft klant omdat ze goedkoop zijn, maar feitelijk zou je ze moeten boycotten. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou maar hopen dat Jo in de buurt van Heerhugo woont
|
|
Jo Bateau
Post Options
Thanks(0)
|
nee dus, in Zwolle.
En bij boekenvoordeel, hadden ze het niet......
|
|
Groeten Jo
|
|
Euroland
Newbie Lid sinds: 04 Augustus 2014 Locatie: Almere Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemiddag,
uw bericht kwam mij onder ogen en ik wil u laten weten dat wij het heel vervelend vinden dat u nooit iets heeft gehoord op uw bestelling. Wij hebben het intern nagekeken en hebben niets terug kunnen vinden. Normaliter geven wij de klant ten alle tijden een reactie op de bestelling. Ook als de wol niet leverbaar is wat in dit geval zo blijkt te zijn. Voor wat betreft de leden pas. Deze kunt u ophalen in onze winkel in Apeldoorn. De winkel weet ervan. Als het goed is is de haakbijbel momenteel weer op voorraad in onze winkels. Nogmaals onze oprechte excuses en wij hopen dat u toch nog met plezier bij ons zult komen winkelen. Met vriendelijke groet, Euroland team
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wel dat vind ik wel knap van euroland dat ze zo in het openbaar hun excuses aanbieden. Maar ik vind ook wel dat ze een 'schadevergoedingsbolletjewol' kunnen meegeven dan.
|
|
Euroland
Newbie Lid sinds: 04 Augustus 2014 Locatie: Almere Status: Offline Points: 2 |
Post Options
Thanks(0)
|
Goedemiddag, uw bericht kwam mij onder ogen en ik
wil u laten weten dat wij het heel vervelend vinden dat u nooit iets
heeft gehoord op uw bestelling. Wij hebben het intern nagekeken en
hebben niets terug kunnen vinden. Normaliter geven wij de klant ten alle
tijden een reactie op de bestelling. Ook als de wol niet leverbaar is
wat in dit geval zo blijkt te zijn. Voor wat betreft de leden pas. Deze kunt u ophalen in onze winkel in Apeldoorn. De winkel weet ervan. Als het goed is is de haakbijbel momenteel weer op voorraad in onze winkels. Nogmaals onze oprechte excuses en wij hopen dat u toch nog met plezier bij ons zult komen winkelen. Met vriendelijke groet, Euroland team |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12112 |
Post Options
Thanks(0)
|
wel mijn 'schadevergoedingsbolletjewol' sloeg op het pasje en de wol die besteld was maar nooit is geleverd. Niet voor iedereen die komt winkelen enkel voor de gedupeerde. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was hier laatst een dorp verderop in de euroland en ja hoor . . . ik zag daar inderdaad de haakbijbel.
Maar ik ben gevallen voor "Gehaakte wilde dieren".
Ik zag ook het verfoeide dinosaurussen boek, maar ik heb het laten liggen omdat ik weet dat er zoveel fouten instaan (niet dat dat de schuld van euroland is natuurlijk).
Ik hoop dat de uitgever zich diep schaamt.
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb inmiddels mijn klantenpas en bij anderen genoeg jeanswol gevonden om me even bezig te houden, om niet te spreken over de andere kleuren op zolder. Het is trouwens wel bij elk bezoek aan Euroland raak, dan ligt er weer een boek dat ik niet ken, en dat ligt dan ineens in het mandje.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |