disney patronen |
Reageer |
Autheur | |
Mariskaaa
Newbie Lid sinds: 08 Mei 2014 Locatie: rotterdam Status: Offline Points: 4 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 08 Mei 2014 om 14:44 |
Voor mijn kleine nichtje zoek ik Disney patronen.
ze is helemaal weg van alles van Disney. ik zoek patronen van bijv: Bambi, Pinokkio, Mickey en Minnie mouse, Frozen, enz.. Als iemand een patroon heeft, hou ik me zeker aanbevolen! Alvast bedankt |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn er, en ook wel op het forum maar het lijkt me het beste dat je zelf even zoekt. Het gewone zoeken kijkt maximaal een half jaar
terug. Dus het kan nuttig zijn om geadvanceerd zoeken te gebruiken, dan kun je de grens zelf aangeven.
Alleen patronen zonder copyright kunnen gedeeld worden. Daar is af en toe nogal wat ophef over, het is nou eenmaal zo. Dit forum is
al eens in zwaar weer gekomen omdat koop patronen/patronen met copyright hier vrijelijk rondgedeeld werden.
Dus zoek even en dan vind je vast wel iets. Ik zag dat je een haakster bent, als je iets zoekt is dat handig om te melden.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |