Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

kaartlezer voor PE-Design 8

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
koraaltje62 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koraaltje62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: kaartlezer voor PE-Design 8
    Posted: 08 Mei 2014 om 19:46
hallo allemaal
is er iemand die mij kan helpen aan een kaartlezer voor PE-Design 8???????
ik heb namelijk wel de software maar geen kaartlezer

wie kan mij helpen?
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 00:42
Ik heb het niet want ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt hahaha
Hopelijk kan iemand je helpen :)
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 09:38
Marktplaats al eens gekeken ???

In de van Wouwstraat in Amsterdam zit een naaimachinehandel die je misschien kan helpen .

Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 21:18
Dan heb je denk ik de software niet gekocht!
De lezer, is min of meer de controle, of je een legale versie hebt en de software werkt alleen als de kaartlezer aangesloten is.
Het zou ook kunnen dat je een update hebt gekocht, maar dat werkt alleen als je al een eerdere versie hebt, waarbij de lezer zat.

Pe-design is van Brother, dus bij een Brother dealer te vinden op de Brother website.
Back to Top
koraaltje62 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer koraaltje62 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Mei 2014 om 21:31
ja, zo ver was ik ook
ik heb software gekocht met de belofte dat het zou werken met mijn lezer van de plus versie
en als het niet zou werken zou ik het geld terug krijgen
je raadt natuurlijk al wat er gebeurd is………
onbruikbare software en geld kwijt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 16:08
Je kunt een vraag-advertentie op Marktplaats zetten. Misscien is er iemand met een kapotte Brother waarvan de kaartlezer nog goed is. Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten, altijd mis.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 16:49
Je kunt ook Brother mailen en ze vertellen wat je probleem is, stel het is daadwerkelijk legale software en geen kopie. Ook daar is het nee heb je en ja kun je krijgen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 17:50
Originally posted by koraaltje62 koraaltje62 wrote:

ja, zo ver was ik ook
ik heb software gekocht met de belofte dat het zou werken met mijn lezer van de plus versie
en als het niet zou werken zou ik het geld terug krijgen
je raadt natuurlijk al wat er gebeurd is………
onbruikbare software en geld kwijt

Dat is gemeen. Misschien een mailtje naar Brother Nederland sturen?!?
Misschien is het een kwestie van een driver installeren op je computer en dat het dan wel werkt!
Ik moest ook een aantal extra handelingen doorlopen toen ik dezelfde software op een nieuwere versie van Windows wilde gebruiken.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2014 om 17:54
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.518 seconden.
Lang Yarns