kaartlezer voor PE-Design 8 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
koraaltje62 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Locatie: haulerwijk Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08 Mei 2014 om 19:46 |
hallo allemaal
is er iemand die mij kan helpen aan een kaartlezer voor PE-Design 8??????? ik heb namelijk wel de software maar geen kaartlezer wie kan mij helpen?
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb het niet want ik heb werkelijk geen idee wat je bedoelt hahaha
Hopelijk kan iemand je helpen :) |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Marktplaats al eens gekeken ???
In de van Wouwstraat in Amsterdam zit een naaimachinehandel die je misschien kan helpen . |
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Dan heb je denk ik de software niet gekocht!
De lezer, is min of meer de controle, of je een legale versie hebt en de software werkt alleen als de kaartlezer aangesloten is. Het zou ook kunnen dat je een update hebt gekocht, maar dat werkt alleen als je al een eerdere versie hebt, waarbij de lezer zat. Pe-design is van Brother, dus bij een Brother dealer te vinden op de Brother website. |
|
![]() |
|
koraaltje62 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Locatie: haulerwijk Status: Offline Points: 4 |
ja, zo ver was ik ook
ik heb software gekocht met de belofte dat het zou werken met mijn lezer van de plus versie en als het niet zou werken zou ik het geld terug krijgen je raadt natuurlijk al wat er gebeurd is……… onbruikbare software en geld kwijt
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Je kunt een vraag-advertentie op Marktplaats zetten. Misscien is er iemand met een kapotte Brother waarvan de kaartlezer nog goed is. Nee heb je, ja kun je krijgen. Niet geschoten, altijd mis.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Je kunt ook Brother mailen en ze vertellen wat je probleem is, stel het is daadwerkelijk legale software en geen kopie. Ook daar is het nee heb je en ja kun je krijgen.
|
|
![]() |
|
Cully ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 3834 |
Dat is gemeen. Misschien een mailtje naar Brother Nederland sturen?!? Misschien is het een kwestie van een driver installeren op je computer en dat het dan wel werkt! Ik moest ook een aantal extra handelingen doorlopen toen ik dezelfde software op een nieuwere versie van Windows wilde gebruiken. |
|
![]() |
|
Ik zie alleen een upgrade van pe design plus naar pe design next?!?
http://www.brothersewing.nl/nl_NL/software?p_p_id=cataloguedisplay_WAR_Catalogueportlet_INSTANCE_D3um&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_cataloguedisplay_WAR_Catalogueportlet_INSTANCE_D3um_articleId=UGKPLUSTONEXT |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |